Äsch du får ju börja använda såna kläder så att du väljer dig vid det :)

Det fanns ju en väldigt bra måttabell så det är bara att ta fram måttbandet och mäta vilken storlek du ska ha.
 
Haha, ja frågan är ju om jag någonsin gör det! :D

Men i den klänningen hade jag nog känt mig fin i! Lite konstigt det där, att det ska vara så svårt med kläder!

Men det är nog den stilen jag gillar tror jag, när det gäller klänningar då.
 
@Enya: Om du köper något därifrån kommer min bästa väninna att svimma! Jag är väl kanske inte direkt känd för mina stylingtips och träffsäkra klädstil :angel: :D *älskar mina arbetskläder*
Du får berätta redan nu att jag är såld på en klänning på dina rekoendationer! :)

Men ska jag beställa den? Ska jag? Eller ska jag inte? Är det för sent nu? Jag velar!!!! Jag har tappat lusten att gå, men får stå på mig, men vad ska jag gööra nu? Jag kommer inte se klok ut!

Jag är så velig
 
Men ska jag beställa den? Ska jag? Eller ska jag inte? Är det för sent nu? Jag velar!!!!
Jag skulle inte beställa just därifrån om jag vore som du. Det ÄR vanskligt att beställa när man har ont om tid, tråkigt men sant.
 
Jo jag vill ha den, men jag tror inte den kommer i tid kanske och då är det ju inte nödvändigt nu för då får jag ju ändå ordna kläder till avslutningsmiddagen och det är ju onödig kostnad på samma månad. :(
 
Jo jag vill ha den, men jag tror inte den kommer i tid kanske och då är det ju inte nödvändigt nu för då får jag ju ändå ordna kläder till avslutningsmiddagen och det är ju onödig kostnad på samma månad. :(

Expressfrakt var väl 2-3 dagar?
Det brukar komma när det ska då men det är ju ingen garanti.
Men hade det varit jag så hade jag beställt på en gång.
 
Dessutom tillkommer tullavgifter när det är från USA. Vilket tyvärr resulterade i att mitt paket fastnade i 10 dagar, det låg bara någon enstaka mil från mig, men de vägrade släppa det. Har dessvärre varit så varje gång jag beställer från USA, så nu försöker jag komma runt genom att beställa inom Europa.
 
Dessutom tillkommer tullavgifter när det är från USA. Vilket tyvärr resulterade i att mitt paket fastnade i 10 dagar, det låg bara någon enstaka mil från mig, men de vägrade släppa det. Har dessvärre varit så varje gång jag beställer från USA, så nu försöker jag komma runt genom att beställa inom Europa.
Jag har också fått vänta på paket från USA pga tullcheck. Senast tog det tre-fyra veckor.
 
Joooooooooo, jag vet inte vad jag ska ha på mig juuuuuuu!

En vän sa nåt om Zizzy eller vad de nu var, tror det kanske nämndes här med. Jag kanske ska ta mig dit en dag, men jag vet ju inte näääääääääääääääär. Men jag får göra det. Frågan är om jag ska ta det med mamma i helgen, eller rent av i morgon förmiddag kanske.

Och nu tjatar min syster också om att det är bättre med tunika och leggings för mig som är tjock......
 
Zizzi brukar kunna ha fina kläder :)
Tveksamt dock om de har något i stilen du visat här.
Men deras kläder är ju sydda efter att man ska ha större former så deras kläder brukar sitta väldigt bra :)
Min favorit klänning kommer därifrån.
Äsch dem snackar så himla mycket goja din mor och din syster.
Du är visst jättefin i klänning!
 
Hur ser din favvoklänning ut?

Är alla klänningar så korta nuförtiden, fins det ingen som har in stil här i nån billig affär *surar lite*
 
Min favorit gillar inte du ;)
Den är iaf svart och pösig upptill med lite ärm och rundad halsringning och i kanten på halsringningen så är det lite bling och nedtill är den tight och går typ till knäna.
Men den passar inte så bra nu på sommaren.
Då föredrar jag enkla linneklänningar som går till knäna som jag kan ha både till vardags och även om vi går ut och äter eller så och jag vill vara lite finare så har jag bara olika accessoarer till.
 
Men måste det vara klänning?
Kappahl såg jag har en fin vit lång kjol i vintage stil, en enkel fin blus till bara :)
Till vardags kan man ju ha ett enkelt bomullslinne till så du kan använda den ofta.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 625
Senast: susanne
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 711
Senast: mackan
·
Kropp & Själ Jag längtar efter den dagen jag faktiskt får använda min hjärna igen! Det är 5 år sedan jag började med min epilepsimedicin Lamotrigin...
2 3
Svar
51
· Visningar
10 646
Senast: Stollan
·
Äldre Jag är en kvinna med båda fötterna på jorden. Ibland. Att åka till ett annat land(skap) för att besöka människor jag aldrig träffat...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
13 156
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Konsten att välja ett bra hundnamn
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp