Kennelnamn

F

Flinisen

Hjälp mig snälla nån att komma på ett bra kennelnamn till min golden retriever uppfödning. Jag försöker hitta på nåt bra men kommer inte på nånting. Vill gärna att det ska syfta på min första golden som jag har nu. Han heter Farin.
Välkomna med namnförslag

Sv: Kennelnamn

Åh vilka bra namn....hade aldrig kommit på dem själv...Fortsätt men förslag så ska jag utnämna en vinnare sen då ;) hihi

Fast där får jag associationer till Golden Shower - fick spatt på stavningen ska vara dusch på eng iallafall.
Inte så kul kanske.....

Kennel Farin Sugar

Kennel Niraf (Farin baklänges)

Mynta2 skrev:
Inte Brown Suger snälla...det är ju slang för Heroin ;)

Nämen usch då...nej gud då vill jag verkligen inte ha det namnet haha. Tack för att du sa nåt. Hade inte varit kul med det namnety på internationella utställningar/tävlingar. Här kommermatte med knarkhundarna haha.

Mynta2 skrev:
Inte Brown Suger snälla...det är ju slang för Heroin ;)

Ha ha, det hade jag ingen aning om. Själv är man ju inte så insatt i det där med droger :angel: Jag bara slog upp översättningen till Farin och då fick jag fram Brown Sugar...

Flinisen skrev:
Nämen usch då...nej gud då vill jag verkligen inte ha det namnet haha. Tack för att du sa nåt. Hade inte varit kul med det namnety på internationella utställningar/tävlingar. Här kommermatte med knarkhundarna haha.

Ha ha, men det det betyder inte heroin utan Farin. Jag har ingen koll på det där med droger och slang och det tror jag inte många andra har heller...

fjolltroll skrev:
Inga ideèr tyvärr.
Har själv samma problem.
Fast här är det till Cocker spaniel.

Ha ha, när vi ändå är inne på slang för droger...jag kan inte låta bli men Kennel Coce till Cocker Spaniel låter väl bra :rofl: Coce är slang för kokain :angel:

:rofl:
Jeffajter skrev:
Ha ha, när vi ändå är inne på slang för droger...jag kan inte låta bli men Kennel Coce till Cocker Spaniel låter väl bra :rofl: Coce är slang för kokain :angel:

Tror jag hoppar över det namnet faktiskt:rofl: :rofl:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 531
Senast: Sezziyanen
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 726
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
13 314
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 555
Senast: Cissi_ma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30