Här sköts det mycket mer än normalt. Tanterna brydde sig inte alls men Lukas var rätt rädd. Antar han genomlevt helvetet ute under sin tid som hemlös och därför verkligen inte uppskattar det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska köpa en elementsäng till mina tänkte jag. Mini har börjat ligga på elementet i barnens rum, ser inte jätteskönt ut.Elektrisk värmedyna är da shit hälsar Megara och en livsnödvändighet under kallare årstider. Duktig Husse!
Hm köpte en till minJag ska köpa en elementsäng till mina tänkte jag. Mini har börjat ligga på elementet i barnens rum, ser inte jätteskönt ut.
Nej det gör inte Ijas heller.Här sköts ingenting. Så skönt. Nu sov jag iofs, men brukar vakna. Tjejerna blir ofta stressade och springer runt, även om de inte gömmer sig. Men skönt att slippa det.
11 januari ska Chloe in på munröntgen. Var in på koll av astman och veterinären såg att det var rött och ömt runt vissa tänder. Förhoppningsvis bara tandsten, men jag blir inte förvånad om det är TR. Hoppas de kan ta tänderna direkt i så fall, vore skönt att slippa söva 2 ggr. Hennes syster har tappat 4 tänder utan att visa symptom alls, vilket min plånbok och mitt hjärta gillade.
Tyvärr täcker deras försäkring inte TR alls. Så jag antar att mitt eget planerade tandläkarbesök får skjutas på framtiden![]()
Nej det gör inte Ijas heller.
Men det är ju nödvändigt att kolla upp så.
Kollar 2 ggr om året
Hade en katt som såg ut att ha liknande, på honom var det bara smuts, och när jag pillat bort det såg jag att den bröstvårtan var bra mycket mindre än de andra, och satt lite insjunken i huden, så det samlades lätt smuts just där, som liksom byggdes på och såg verkligen ut som en bröstvårtaFick en rakapparat i julklapp men har inte gett mig på att försöka mig på Alice ännu, jag samlar krafter för oss bägge
Dock upptäckte jag just att en av hennes bröstvårtor ser lite knasig ut, den är mörk och ser lite ut som att hon kliat sig så att den lossnat lite? Men den sitter lite mitt i linjen så jag undrar hur hon kunde ha nått den (om hon nu inte bitit i den). Känns inte knöligt i övrigt, bara själva vårtan är lite lös typ. Torrt iallafall så det kan inte vara så färskt.
Visa bifogad fil 62720
Knasbubblamentalt mår hon dock bättre än på länge!
Orolig matte, tänker om nån här har erfarenhet innan jag ringer vet. Morris kastrerades för en vecka sedan och har fått Metacam tom igår. Såret på magen har hela tiden varit fint men det är lite svullet. Hon är dock pigg som tusan och far runt som en vettvillig, så tänker att det inte är nån fara. Men nu idag såg jag att hon har fått som ett blåmärke vid såret. Är det nåt jag ska vara orolig för? Lika pigg som vanligt och äter som hon ska.
Hm kanske detHade en katt som såg ut att ha liknande, på honom var det bara smuts, och när jag pillat bort det såg jag att den bröstvårtan var bra mycket mindre än de andra, och satt lite insjunken i huden, så det samlades lätt smuts just där, som liksom byggdes på och såg verkligen ut som en bröstvårta
Kanske kan vara något sånt..?