Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Husse har köpt en elektrisk värmedyna till Liten..
Husse har köpt en elektrisk värmedyna till Liten..
Elektrisk värmedyna är da shit hälsar Megara och en livsnödvändighet under kallare årstider. Duktig Husse!
Liten har ett eget element hon brukar stoppa in tassarna i och trycka sig emot. Än har värmedynan svårt konkurrera mes det, särskilt som den slår av efter 90 min..
Jag får väl skaffa kyldyna till mina fluffar.
Fick provsvaret för Iris ögontest imorse och man hade inte hittat klamydia. Tydligen kan det vara svårt att upptäcka men veterinären trodde ändå att det var det. Gav sista antibiotikan idag och ögat är mycket bättre men inte helt ok. Får se vad veterinären tycker att vi ska göra nu.
Hur går det @MJLee ?
Vad skönt! Då var det nog bara år 2020 som skulle lyckas få in ett sista litet jäkelskap innan vi säger farväl i natt. Här är avskedsgåvan att hissen har gått sönder.Megara är fruktansvärt jobbig hon har inte kräkts eller hulkat mer och när jag klämde på magen så väste hon inte. Hon fick ingen mat för att magen skulle lugna sig och nu får hon en rågad tesked skonmousse varje halvtimme som jag köpte när hon var dålig senast (kollade att den inte gått ut) så nu är hon riktigt hungrig och kutar runt, runt, klättrar och biter mig i fötterna och gnager på allt som kan gnagas på och försöker bryta sig in i skåpet under diskhon där jag har soppåsen och är uppe på diskbänken.
Samt klättrar upp för bokhyllorna för att nå godislådan och trillar ner och låter mycket. Det är svårt att äta när man har en katt som man med milt våld behöver hålla borta och surt biter en i armen man håller upp. Det låg rejäla klumpar och en bra korv i lådan.
Så det blir inget samtal med FirstVet