Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad blev för en liten parvel då?Har tingat en kattunge.Under vecka 30 får vi hem den lilla parveln.
En blå Maine CoonVad blev för en liten parvel då?![]()
Åh vad kul! Vill du säga vilken uppfödare?En blå Maine Coon![]()
Så kul! Hona? Hane? Bild?!En blå Maine Coon![]()
Skickar pm!Åh vad kul! Vill du säga vilken uppfödare?
/coonisägd
En hona! Kommer komma bild framöverSå kul! Hona? Hane? Bild?!![]()
Snart är det dags för agria Kattparad igen. Jag beställde en scarf till katterna detta året![]()
Vet inte om det är nytt för i år men för att det skulle räknas så skulle man anmäla sig via deras hemsida i år. Kanske blev lättare än att hålla koll via sociala medier hur många det blev som var medTack för påminnelsen! Får leta reda på scarfen och se om tjejerna är mer samarbetsvilliga i år
Vet inte om det är nytt för i år men för att det skulle räknas så skulle man anmäla sig via deras hemsida i år. Kanske blev lättare än att hålla koll via sociala medier hur många det blev som var med![]()
Hade ett svagt minne av att jag anmälde någonstans innan men kom inte riktigt ihåg men då vet jagJo, det var samma förra året![]()
Fler borde adoptera från katthem. Vilken underbar katt du verkar haTänkte på kattforumet häromdagen när jag tog stygn och vaccinerade min katt.
Vuxen katt från katthem (som många här verkar tro automatiskt betyder rädd). Tog stygnen precis under hans öga medan han låg i klösmöbeln och spann. Nagelsax - klipp - sedan drog jag ut stygnen med pincett. Efter det: spruta i nacken. Katten har då fortfarande inte rört sig utan bara ligger och spinner.
När han är hos veterinären så går han runt med svansen i vädret och skallrar samtidigt som han spinner högt. Kelar med veterinären och utforskar undersökningsrummet. Tänk vilka guldkorn det finns på katthemmen![]()
Ååh, spännande! Vad blir det?Vi har tingat en kattunge, livets första!Så spännande, leverans vid midsommar - känns som en halv evighet kvar! Ska ju shoppas massor innan förstås
så kommer väl hänga här en del sen kan jag tänka mig
![]()