Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur stort underlägg jag än har under matskålarna envisas Lina med att äta på golvet. Maten smakar mer vilt och naturligt då, säger min man. Undrar om han också vill äta på golvet?
Åh! Jag letar ju lite efter kurser att läsa...Ja, ja och ja.
Lukten av färskt kattbajs kan få vem som helst att rusa ivägÄr det nån som egentligen räknat ut VARFÖR de kommer som skjutna ur en kanon ut lådan?
Jag var tvungen att söka på howtocat då detta såg roligt ut och ..
Är det nån som egentligen räknat ut VARFÖR de kommer som skjutna ur en kanon ut lådan?
"LIKE HUMANS"
Blir du inte supernöjd och glad efter en riktig dunderbajs alltså?"LIKE HUMANS"
...
Varför får de att det låta att människor också får "poop-zoomies"??
Ska man ut och jogga efter ett toabesök?
Hmm.. Jag tror inte att jag får zoomies iallafallBlir du inte supernöjd och glad efter en riktig dunderbajs alltså?
Nej inte jag hellerHmm.. Jag tror inte att jag får zoomies iallafall
Det kan de men det är ytterst sällan kyckling i Sverige innehåller salmonella och katter är generellt ganska tåliga mot de bakterier som kan finnas i rå kyckling. Vi människor är betydligt känsligare och det är en av anledningarna till att jag gått över till burkmat.Nyfiken fråga: Kan katter få salmonella och andra bakteriesjukdomar av rå kyckling?
Ja det kan dom, haft ett antal fall av innekatter som testat positiv för salmonella som fått rå kyckling och/eller färskfoder.Nyfiken fråga: Kan katter få salmonella och andra bakteriesjukdomar av rå kyckling?