Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min klöser på garderobsdörren, exakt samma tid varje morgon. Har ingen lust och kliva upp 04,35.Jag älskar Iza men fan vad jobbig hon är när hon sitter utanför sovrumsdörren och skriker. Kan inte somna om när hon gör det och hon kan i värsta fall sitta i över 1,5h.
Bra att veta att solensia är bra. Om någon katt i framtiden skulle få artros. Lucifer gick ju på onsior flera år innan han dog vilket var sådär med tanke på hans njurvärden.På väg hem från kliniken. Tuva har fått solensia igen. Bra grejer det.
Funderar på det här med försäkring. Har olika bolag till dem nu, funderar på om det inte är lättare för min egen skull att ha alla i Agria.
Tuva får både solensia och onsior just nu. Hon är pigg som en kattunge!Bra att veta att solensia är bra. Om någon katt i framtiden skulle få artros. Lucifer gick ju på onsior flera år innan han dog vilket var sådär med tanke på hans njurvärden.
Det kan väl vara skönt att ha försäkringarna samlade och får kanske rabatt?
Men så måste man tänka på att det går att flytta utan klausuler.
Härligt att hon är så pigg!!Tuva får både solensia och onsior just nu. Hon är pigg som en kattunge!
Ja, just de. Klausuler måste jag kolla upp.