Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är MISS-är hemma!
Rätt kattmat är slut och ny kommer inte förrän på tisdag, så i morse fick de äcklig Bozita innan jag åkte till jobbet. Tror jag måste nödköpa lite mat på vägen hem idag så de inte alldeles förgås. Dum matte som inte beställde hem maten i tid, innan det tog slut.
Det är MISS-är hemma!
Rätt kattmat är slut och ny kommer inte förrän på tisdag, så i morse fick de äcklig Bozita innan jag åkte till jobbet. Tror jag måste nödköpa lite mat på vägen hem idag så de inte alldeles förgås. Dum matte som inte beställde hem maten i tid, innan det tog slut.
Förstår kissarna... särskilt smulan har redan ringt djurskyddet...Det är MISS-är hemma!
Jag lovar att om två timmar sitter jag i bilen och skyndar mig köpa kattmat till dem.Förstår kissarna... särskilt smulan har redan ringt djurskyddet...
Försent de är redan på väg med sirener....Jag lovar att om två timmar sitter jag i bilen och skyndar mig köpa kattmat till dem.
Då måste jag ju hålla mig borta och kan inte åka hem ikväll ... Hundarna släpper inte in dem?Försent de är redan på väg med sirener....
Hundarna måste hållit dem stången, alla hemma när jag kom hem och katterna fick sin mat. Hundarna extra nöjda som fick äta upp den andra, oätliga.Då måste jag ju hålla mig borta och kan inte åka hem ikväll ... Hundarna släpper inte in dem?
Smulan andas ut... katt som får oätlig mat det finns inget värre... det händer ibland att de försöker lura i oss oärlig sk. Kattmat med orden att den är så god... -Ja men ät den själv då om den är så god...Hundarna måste hållit dem stången, alla hemma när jag kom hem och katterna fick sin mat. Hundarna extra nöjda som fick äta upp den andra, oätliga.
Grädde är gott.... Våra kissar längtar redan till att semmelsäsongen börjar igen....Vi åt pannkakor nyss, och Tuva var så sugen på grädde att hon klättrade upp i min mans knä. Synd att jag inte hade kameran framme. Det såg så roligt ut!
Ja men man ser ett kattöra..Ta bilder med katter
Visa bifogad fil 123142
Ja men man ser ett kattöra..
Mina är galna i pannkakorna!! Grädden är inte viktig alls i sammanhangetVi åt pannkakor nyss, och Tuva var så sugen på grädde att hon klättrade upp i min mans knä. Synd att jag inte hade kameran framme. Det såg så roligt ut!