Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick sms från veterinären igår efter jag lämnat in proverna. Han har svarat bra på medicinen men ligger fortfarande för högt så de vill få in ett nytt prov i slutet av nästa vecka.
Och så hävdar folk att sånt inte förekommer längre, att det inte finns kattkolonier..Fy fan för folk. Såg häromdagen att katthemmet la ut inlägg om att de satt på vakt för att fånga en katterna med ungar. Någon dag senare gjorde de uppdatering. De hade fångat honan och 4 ungar på ca 5 veckor flera ungar undernärda dessutom fick de tag på 8 vuxna honor och många var dräktiga. Dessutom fanns det fler kvar som behöver fångas.
De bad om hjälp med pengar och mat. De har en tunna står hos iaf en av katt/hund affären och vi brukar lämna sånt som våra kissar säger är oätligt. Vi var förbi idag med typ 10 kg. Föreståndaren berättade att de hade kastat med kattungemat som de behövde bli av med.
Det var en gård och bonden sket fullständigt i katterna kastrera fanns inte den hade kor men de hade ett värde..
Precis...Och så hävdar folk att sånt inte förekommer längre, att det inte finns kattkolonier..
Stör mig på att kliniken inte hört av sig om Tuvas urinprov. De borde ju fått svar vid det här laget
De ringde upp nu, hade missat mig i skiftbytet. Lätt hänt. Kliniken är sjukt bra i övrigt så jag håller det inte emot dem.Gissar att det är semestertider
Idag med. Men jag smulan talade om för otyget att det har inte här att göra.Så var det dags igen bukekissar. Vi har haft hundbesök. Alltså det borde vara förbjudet....
Jag har 2 katter som inte gillar grädde
🖐🖐Jag har 2 katter som inte gillar grädde
Vi kan ta deras grädde med.Jag har tre katter som inte gillar grädde