Kattsnack 10

Fy fan för folk. Såg häromdagen att katthemmet la ut inlägg om att de satt på vakt för att fånga en katterna med ungar. Någon dag senare gjorde de uppdatering. De hade fångat honan och 4 ungar på ca 5 veckor flera ungar undernärda dessutom fick de tag på 8 vuxna honor och många var dräktiga. Dessutom fanns det fler kvar som behöver fångas.

De bad om hjälp med pengar och mat. De har en tunna står hos iaf en av katt/hund affären och vi brukar lämna sånt som våra kissar säger är oätligt. Vi var förbi idag med typ 10 kg. Föreståndaren berättade att de hade kastat med kattungemat som de behövde bli av med.
Det var en gård och bonden sket fullständigt i katterna kastrera fanns inte den hade kor men de hade ett värde..

Fy fan för folk. Såg häromdagen att katthemmet la ut inlägg om att de satt på vakt för att fånga en katterna med ungar. Någon dag senare gjorde de uppdatering. De hade fångat honan och 4 ungar på ca 5 veckor flera ungar undernärda dessutom fick de tag på 8 vuxna honor och många var dräktiga. Dessutom fanns det fler kvar som behöver fångas.

De bad om hjälp med pengar och mat. De har en tunna står hos iaf en av katt/hund affären och vi brukar lämna sånt som våra kissar säger är oätligt. Vi var förbi idag med typ 10 kg. Föreståndaren berättade att de hade kastat med kattungemat som de behövde bli av med.
Det var en gård och bonden sket fullständigt i katterna kastrera fanns inte den hade kor men de hade ett värde..
Och så hävdar folk att sånt inte förekommer längre, att det inte finns kattkolonier..

Urax har fått skov med magproblem igen :( Han har det senaste fått Enterochronic var tredje dag (prebiotika). Funderar på att köra en kur med Sivomixx (probiotika) igen. Livrädd för att jag inte får i honom nog vätska och njurarna blir sämre igen. Han vägrar blötmat med extra vatten/vätskeersättning på och Oralade vill han inte ha heller :crazy:

Behöver få tag i veterinären för jag kommer inte ihåg hur jag doserade Sivomixx sist 🤔

Megara hälsar att hundar är hjärtligt välkomna hit. Däremot är alla katter bannlysta och skräpet släpps inte över tröskeln 😾

1690315876111.webp

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 100
Senast: Migo
·
Katthälsa Har en katt hemma som jag tycker är för tunn. Det är en fertil hona 2 år som är tänkt för avel. Veterinär tyckte i våras att hon var...
Svar
7
· Visningar
1 382
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 689
Senast: Milosari
·
Katthälsa Misse blir två år i sommar, går in och ut som han vill. Storjägare och äter sina byten. Om det rör sig ska det dödas, har det dödats ska...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 944

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka