Vi kan ta deras grädde med.
De ger gärna bort den
Kantarell äter vaniljglass och vaniljsås, men det måste vara rätt märke, annars blir han sur och går
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi kan ta deras grädde med.
Hon kan få kräket som var här... men jag fräste och morrade så rutorna skallrade. Må den inte komma hit något mer.Megara hälsar att hundar är hjärtligt välkomna hit. Däremot är alla katter bannlysta och skräpet släpps inte över tröskeln
Visa bifogad fil 124378
Hos oss är det nog jämmer och elände. Katterna är hemma själva till imorgon kväll från i morse. Ja de har kattvakt som kollar till dem. Men stackarna får sova själva. Förra gången detta skedde då slog de på larmet på fm. Får se om de gör det nu...Grabbarna helt nöjda! Altandörren öppnad och slaven gjorde amerikanska pannkakor till sen lunch. Perfekt att tigga till sig lite!
Det där är konstigt... smulan ligger ofta som ett klistermärke på sambon inte mig. Jag är fri på natten.HUR får man plats i sängen?!
180 bred säng, ett täcke, två katter och jag som ligger på kanten.
Vintertid är det skönt med ett par extra små element under täcket då jag envisas med att inte ha någon värme i sovrummet. Jag har fortfarande ingen värme på men nu är det för varmt!Det där är konstigt... smulan ligger ofta som ett klistermärke på sambon inte mig. Jag är fri på natten.
Mcd mat är bland det mest spännande i matväg som kan komma innanför dörren här hemnaMina katter vill helst äta pannkaka.
Annars tycker de att mat från McDonalds luktar spännande och även annat som luktar stekt.
Mcd mat är bland det mest spännande i matväg som kan komma innanför dörren här hemna
Igår hade jag kycklingfärs framtagen. Det var väldigt spännande att lukta på paketet. När jag skulle börja steka färsen så la jag upp lite färs på tallrik. Som vanligt var rått kött oätlig.Mina katter vill helst äta pannkaka.
Annars tycker de att mat från McDonalds luktar spännande och även annat som luktar stekt.
Protein i urinen men inget syntes i blodet. Veterinären i samhället skulle vara borta till måndag. Så tur matte tog det på allvar på en gång.En av katterna har senaste veckan börjat kissa på kläder hemma. Ringde veterinären och fick en tid 9.40 så vi kastade in katten i buren och sitter nu där och väntar.
Dag ett av 10 avklarat med medicinen... 9 kvar.Protein i urinen men inget syntes i blodet. Veterinären i samhället skulle vara borta till måndag. Så tur matte tog det på allvar på en gång.
Kantarell älskar att vara ute på balkongen på kvällarna när vi ser på tv. Han har dock lätt för att sova bort kvällen och komma på att han vill gå ut lagom tills vi ska gå och lägga oss
Så nu har jag börjat väcka honom och bära ut honom på balkongen, då blir han jättenöjd och sitter där i soffan och tittar på sina Tornseglare