Kattsnack 10

Kantarell älskar att vara ute på balkongen på kvällarna när vi ser på tv. Han har dock lätt för att sova bort kvällen och komma på att han vill gå ut lagom tills vi ska gå och lägga oss 🙄
Så nu har jag börjat väcka honom och bära ut honom på balkongen, då blir han jättenöjd och sitter där i soffan och tittar på sina Tornseglare 😁

Kanske inte supernöjd när jag drar ut honom från trädet i sovrummet och bär honom som en säck potatis 😆
Nu är däremot nöjd och har fått sällskap av Paisley också 😁
IMG_20230729_202931.webp

Grabbarna helt nöjda! Altandörren öppnad och slaven gjorde amerikanska pannkakor till sen lunch. Perfekt att tigga till sig lite!
Hos oss är det nog jämmer och elände. Katterna är hemma själva till imorgon kväll från i morse. Ja de har kattvakt som kollar till dem. Men stackarna får sova själva. Förra gången detta skedde då slog de på larmet på fm. Får se om de gör det nu...:D:D:D

Kantarell älskar att vara ute på balkongen på kvällarna när vi ser på tv. Han har dock lätt för att sova bort kvällen och komma på att han vill gå ut lagom tills vi ska gå och lägga oss 🙄
Så nu har jag börjat väcka honom och bära ut honom på balkongen, då blir han jättenöjd och sitter där i soffan och tittar på sina Tornseglare 😁

Jag ÄLSKAR smeknamnet Kantarell 😍

Köpt en sån där fånig boll som rör på sig till Sparky. De är överallt på instagram. Tänkte att det säkert skulle vara usel kvalitet +att Sparky skulle skita i den.

Sparky har nu fått fullständigt överslag i hjärnan och studsar runt och rejsar som en tok. Rejsar förbi bollen och ger den en smäll, sedan 1000 varv runt lägenheten skrikandes, sen smälla till boll igen.
Var tvungen att ta bort den nu :rofl: Hon måste liksom lugna sig en smula så vi kan borsta tänderna :angel:

Hon har stenkoll på att den ligger i byrålådan och sitter nu och vaktar på den. Då och då vrålar hon till och springer några varv till. Får nog vänta ett tag med att borsta tänderna :D Kaos!

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 100
Senast: Migo
·
Katthälsa Har en katt hemma som jag tycker är för tunn. Det är en fertil hona 2 år som är tänkt för avel. Veterinär tyckte i våras att hon var...
Svar
7
· Visningar
1 382
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 689
Senast: Milosari
·
Katthälsa Misse blir två år i sommar, går in och ut som han vill. Storjägare och äter sina byten. Om det rör sig ska det dödas, har det dödats ska...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 944

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka