Kattsnack 10

Min älskade älskade lilla kisse. Hon verkar mycket piggare och gladare nu. Hon fick Solensia igår och det verkar hjälpa. Har skickat efter onsior, fanns inte inte på apoteket. Hoppas verkligen det hjälper!

Solensia är super! Min Liten har diskbråck i ländryggen, L7S1 (typ spondylos) i ländryggen och artros i armbågarna. Hon blev som en annan katt tre dagar efter solensia!

Solensia är super! Min Liten har diskbråck i ländryggen, L7S1 (typ spondylos) i ländryggen och artros i armbågarna. Hon blev som en annan katt tre dagar efter solensia!
Ja Tuva verkar svara bra på det också. Känns så skönt!

Får man ge solensia själv hemma eller måste det vara en veterinär som gör det?

Ah typiskt. Har så långt till närmsta veterinär, blir många lediga timmar från jobbet varje veterinärbesök. Men det får det vara värt!

Äsch då. Jag har som tur är bara 10 minuter. Men förr hade jag 2 h enkel väg så vet hur det är. Men du kan ju fråga om du kan få ge det själv?

Jag har kvalitetstid med Fluffet. Hon ligger och sover på min mage. Det är inget katt som är närgången och gosig varje dag, men ibland vill även hon ha gos och närhet.

Och Toni har fångat något byte idag. Ganska stort. Har dock inte kunnat identifiera den än. Hon tog in den i sovrummet och lekte med den fast den redan var död.

Jag blev precis varse att Toni faktiskt vet vad "mat" betyder. Jag ropade på henne och när jag sa mat så vaknade katten och fick bråttom in i huset.

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 097
Senast: Migo
·
Katthälsa Har en katt hemma som jag tycker är för tunn. Det är en fertil hona 2 år som är tänkt för avel. Veterinär tyckte i våras att hon var...
Svar
7
· Visningar
1 382
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 688
Senast: Milosari
·
Katthälsa Misse blir två år i sommar, går in och ut som han vill. Storjägare och äter sina byten. Om det rör sig ska det dödas, har det dödats ska...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 944

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka