Nä, det är en myt!Aha!! Går de att göra med fler dörrar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, det är en myt!Aha!! Går de att göra med fler dörrar?
Som troll i skogen så dyker de faktiskt upp då och då!Nä, det är en myt!
Saknaden skär till lite i en när det kommer upp bilder på fb. Jag kan fortfarande börja gråta när jag ser Lucifer, eller snarare det är först nu i år jag kunnat gråta.Det kom upp en bild med Nikita som pälskrage i mitt flöde på FB och jag fick en stor klump i magen och blev lite fuktig i ögonen.
Marty på Dagbok?Det pågår prat om en insamling till Marty på Dagbok. Tänker att inte alla Katt människor visste om det.
Sök på Marty på ”medlemmar ”, så hittar du den. Dagboken heter ”Jag har cancer ”.Marty på Dagbok?
Ja Tuva verkar svara bra på det också. Känns så skönt!
Får man ge solensia själv hemma eller måste det vara en veterinär som gör det?
Vi ha rocksp just börjat med solensia till Loke, för artros i bakbenen och märker redan skillnad på hur han tvättar sig. Hoppas också få ge hemma när han gått några doser.Jag tog upp idag om man kunde ge själv, jag ger ju redan katten subkutana injektioner en gång i månaden med immunterapi. Vet tyckte att normalt ger man på kliniken men att han inte såg några hinder jag gav själv iom att jag och katten är van med injektioner redan osv, så länge det var täta uppföljningsbesök. Så jag ska ge själv över sommaren och så besök i höst.
Fö har solensia varit rena magin här - jag har en ny katt!!