Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du pallkragar inomhus?Orsaken till kådan är hittad! Dom nya pallkragarna !
Dom stod inne och även sen på den innätade altanen!Har du pallkragar inomhus?
Idag var jag på utställning och kollade på fina katter. Fick än en gång bekräftat att mina där hemma är finast i hela vida världen men oj så många fina katter det finns!
Blev än en gång chockad över hur stora maine coon-hanarna och skogishanarna kan bli. Och sedan hur små burmorna är! Jag försökte knäppa en bild på en sköldpaddsfärgad hona, men hon gosade så mycket med gallret när hon märkte att hon fick uppmärksamhet, så det blev inte så bra.
Favoriten blev en liten huskattsbebis som var så rasande söt. Gissar att hon bara var sällskap eftersom hon var så liten. När jag först stötte på henne så hördes bara jamande från en dubbelbur, men ingen katt syntes. Sedan såg man hur burskynket rörde sig. Då hade hon klättrat in på baksidan. Efter en liten stund lyckades hon klättra fram igen och visade sig vara den sötaste lilla saken, en näpen liten padda med bleka färger (blå) och mycket vitt. När jag gick förbi senare så hade hon hamnat på fel sida skynket igen. Hennes matte verkade lagom imponerad när hon grävde fram henne, troligtvis varken för första eller sista gången.
Du får döpa om honom till ligist.Den där Kantarellen
Han älskar glass och i helgen fick han en ny favorit, citronsorbe med lemoncurd
Trodde aldrig han skulle äta men det var tydligen delikat, så delikat att han inte ville ha husses vaniljglass som varit favoriten innan
Harry och jag försökte ta sovmorgon idag. Det tyckte inte Kantarell var nödvändigt. Låt mig tvätta ditt öra Harry och kanske bita lite
Visa bifogad fil 118494
Du får döpa om honom till ligist.
Aha, förklarar kortet i den andra tråden.Målar sängbord, igår sov han. Det gjorde han inte idag så nu är han grön på ryggen