Uugh, hon har betett sig lite annorlunda mot förra gången hon hade dränage. Släpar rumpan mot golv och handdukar, tyckte att själva analen (alltså inte dränaget som ändå ser rätt normal ut) såg lite blodig ut också, såg ut som hemorrojder, men hon bajsade efter det så tänkte att hon fick kämpa lite för mycket med bedövad rumpa och dränage etc. Men hon har fortsatt släpa rumpan ibland och jag ringde djursjukhuset förut ikväll, de föreslog att jag kunde ta ett foto (men det såg lite bättre ut just då) och skicka på mail och/eller ringa imorgon bitti om det inte blir bättre eller nåt.
Och nu såg jag henne gå på lådan två gånger men hejda sig och kliva ut, måste väl göra ont eller nåt?
Är lite orolig över att funktionen där nere är påverkad på något vis, förra gången så fungerade hon ändå rätt normalt. Försöker tvätta lite men hon gillar det absolut inte, vet inte om det är hennes temperament eller om det gör ont ... Lite fifty-fifty vilket det kan gälla
Än har hon ätit så normalt som det går (får ta av henne tratten då dock, hon kan inte med den på), så hon är inte påverkad på det viset.
Om hon nu bara kunde kissa ...
Och nu såg jag henne gå på lådan två gånger men hejda sig och kliva ut, måste väl göra ont eller nåt?
Är lite orolig över att funktionen där nere är påverkad på något vis, förra gången så fungerade hon ändå rätt normalt. Försöker tvätta lite men hon gillar det absolut inte, vet inte om det är hennes temperament eller om det gör ont ... Lite fifty-fifty vilket det kan gälla
Än har hon ätit så normalt som det går (får ta av henne tratten då dock, hon kan inte med den på), så hon är inte påverkad på det viset.
Om hon nu bara kunde kissa ...
Senast ändrad: