Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mest troligt ja. Om det inte är Yem så vet jag inte vem. Har endast godförklarat yem pga udda spelstil och ny deltagare (för mig iaf)Ok. Vem är sista ulven då ? Yem?
Ok. Vem är sista ulven då ? Yem?
Och jag nojar att någon av er lutat mig men tror inte det då är ni fasiken värda att vinna liksomJa är det inte yem så lär det vara @karamelldrottningen tycker jag om jag inte är totallurad
Ja är det inte yem så lär det vara @karamelldrottningen tycker jag om jag inte är totallurad
vi får väl se efter nattDL vilka som är kvar att fundera överDet är inte jag. Jag tror fortfarande på karamell men rösta ut mig om ni behöver först.
Vi får hoppas att alla lever imorgonJa jag lär väl leva imorgon. Varför skulle onda vilja rösta ut mig som nu verkar ju osannolikt.
Ja absolut! Ängeln har gjort ett sjukt bra jobb i denna lekenVi får hoppas att alla lever imorgon
Jag räknade ut det igår. Men hade tre troliga kandidater efter det visade sig att @QueenLilith var tvilling. Gick att begränsa det till dem utifrån vilka QL hade röstat på och vilka som hon höll åt det godare hållet. Trodde länge det var @fio som var tvillingen men det framkom igår att så inte var fallet. Utifrån diskussionerna med klara och fio och så hjälpte ju @Lobelia till mitt sitt ”klarnande” inlägg dessutomOk Klara dog. Trist. Men att hon var tvilling (?!) det var otippat!
Var det vad du tänkte @qitis ?
Typ nu? Men kräver ju att alla är på plats.Annars imorgon ?När hade folk velat ha nästa dagdl?