Yem
Dl 1 Elo 1
2 qitis 1
3 mig 1
4 mig 1
5 lobelia 1
Dl 1 Elo 1
2 qitis 1
3 mig 1
4 mig 1
5 lobelia 1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du tror att det är två kvar i lyan? Och velar mellan dessa tre?Ok, just nu känns det som att min lya består av två av LenaH, Yem och Karamellen.
LenaH pga att hon vid det här laget borde bidragit med mer letande om hon var god. Känner inte alls igen henne från tex förra leken. (Och så har hon inte sagt åt mig att gå och duscha en enda gång. )
Yem är jag väldigt osäker på. Om hon är ond, varför drog hon då igång lynchningen av Lobelia igår?
Karamellen kan jag inte alls heller placera. Hon fövrirrar mig totalt!
Däremot lägger jag fio åt sidan idag tror jag. Just nu känns det som att hon genuint försöker hitta de lurviga spelarna.
Ja.Du tror att det är två kvar i lyan? Och velar mellan dessa tre?
Aha intressant. Jag har ju haft dig som god länge då du såg mig som god tidigt i leken. När typ ingen annan hade det.
Ja, jag har placerat dig utanför lyan länge. Men jag är inte säker på någon av dom som är kvar just nu. Någon måste ju vara ulv.Aha intressant. Jag har ju haft dig som god länge då du såg mig som god tidigt i leken. När typ ingen annan hade det.
Edit eller inte tidigt men efter ror dl2 eller när det nu var
Ja den här leken ger en gråa hårJa, jag har placerat dig utanför lyan länge. Men jag är inte säker på någon av dom som är kvar just nu. Någon måste ju vara ulv.
Ja du var sistVilka är kvar att rösta? Var jag sist?
Gärna !Om alla är med på det kan vi köra dl 20.00, gilla eller citera inlägget om ni vill det.
Om alla är med på det kan vi köra dl 20.00, gilla eller citera inlägget om ni vill det.
Om alla vill, så jaAlla är kanske inte här nu men vi kanske kan köra natt DL oxå , eller vid 21.30 då? Eller 22 om DL blir som vanligt.