Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ser på satelitbilden att kaoset drar sig uppåt-20, strålande sol och utmärkta vintervägar är läget just nu
Jag ser på satelitbilden att kaoset drar sig uppåt
Här snöar det och är snorhalt igen
Jättetrist men det är tyvärr sånt som kommer att bli vanligare o vanligare i trafiken, även här i Sverige.
Iaf så länge folk inte inser vikten av att hålla avstånd och att öka detta väsentligt vid dåligt väglag.
//Tjôta som är förundrad över att folk har kortare avstånd till framförvarande bil på motorvägen än framför dem på färjor
Ja det är mycket kaos nu . Folk har väl inte märkt att det snöar förren dom kliver ur bilarna i lågskorDet ser ut att bli en svart dag i Skåne-trafiken. Usch, så här tidigt på året också.
http://www.sydsvenskan.se/skane/en-dod-i-jattekrock/
Ja o nån städare hade stulit ett tunnelbanetåg och kört det rakt in i ett hus. Hur lyckas man med detVarit inne på lokaltidningens hemsida och även de större tidningarnas, bilderna är verkligen inte trevliga Läste att en bil hade puttats genom räcket och ner i ån, får ångest bara av tanken. fyfan
Ja det är mycket kaos nu . Folk har väl inte märkt att det snöar förren dom kliver ur bilarna i lågskor
Ja o nån städare hade stulit ett tunnelbanetåg och kört det rakt in i ett hus. Hur lyckas man med det
Ja det är mycket kaos nu . Folk har väl inte märkt att det snöar förren dom kliver ur bilarna i lågskor
*Kr*Man är väl exceptionellt dålig på att köra tunnelbanetåg!
Totalt kaos imorse, blev försenad till jobbet pga alla köer och då var det bara några ynka cm pudersnö! Blir så trött på dessa söderbor som inte kan hantera snö. Såg bla en bil som sladdat runt och stod åt fel håll på en tvåfilig vägbana. Bilar som körde i 30km/h - antagligen har de inte bytt från sommardäck och bussar som körde väldigt försiktigt för att inte fastna i de "hala" uppförsbackarna.
Det är sånnahär dagar man längtar tillbaka norrut där snökaos räknas i dm och inte i cm.
Var har jag gjor detJag tycker det är extremt stötande och ett verkligt lågvattenmärke i empati att sitta och flina över dödsolyckor och svåra olyckstillbud. Fruktansvärda tragedier för alla inblandade.