Kaos på vägarna

Sv: Kaos på vägarna

Är det kaos i skåne nu :) vad vet ni? har ni bilder? Sitter ni fast?

Här i Helsingborg blåser det rätt rejält och snöar massor.
Väntar ivrigt på rapporter om trafikstörningar :D

Ska inte köra längre än 2 mil imorgon så jag är rätt lugn, däremot 20 mil på tisdag.

Till Er ALLA önskar jag en
God_Jul_2012_zps3bdbe8a3.gif

Tur för dig då, antar att plogvallarna var borta då ? ;)

God jul alla, imorgon får bilen stå och endast hästen spänns för och då spelar vädret mindre roll. har väl broddat :)

Tycker det är ingen skillnad alls de dagar jag åkt den här veckan, lika mycket snö ikväll som i onsdags och värre lär det väl bli i morgon bitti. Tur man är van att köra när det är vinter. :D

Här vräker snön ner och vägarna blåser igen hela tiden. Stark vind och jag är nyss hemkommen från att ha hjälpt att skotta loss en bil ur en snödriva :D

Innan idag var det snöfall och blåsigt.

Nu är det -1C och lätt regn. Jag har inte kört ikväll men gissar att det kan vara spännande väglag ikväll

Kaos och kaos: plogbilen har varit framme så nu måste jag skotta fram uppfarten. Men det tar vi i morgon...

Värmaren är på kopplad på traktorn, klockan står på 0500.

Kaffekokaren är laddad o klar.

Kl 1500 kommer packet å då inträder helgen.
Sedan får kreti o pleti sitta fast i snön till annandan

Go Jul på er!

Här är det "skåneblåst" och snöar på tvären,snorhalt.
Lokala snötraktorn har skött sitt jobb med bravur,dock är även min infart igenplogad,men skit i det,det tar vi i morgon och än så länge tar sig bilen igenom med lite sats.

GOD JUL PÅ ER ALLA!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 563
Senast: mars
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 685
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 382
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 692
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix