Hedinn
Moderator
Ambitiös? Du har ju i princip sågat allas röster.Sen in och ser med glädje att det redan röstats rätt flitigt.
@fio s förstaröst är väl som förstaröster brukar vara - svag men möjligtvis störs jag av att hon motiverar det med att @hemlig är får, vi vill väl hellre ha ut ulvar? Fast hellre ett får än en god förstås.
@Hedinn s röst på BSF är ju lite mer (skojigt!) underbyggd men jag är högst tveksam till vinkning mha inläggsreaktion, jag lägger inte så stor vikt vid sådana alls.
@qitis röst på @cirkus är ju superkass , pappa/mamma-grejen känns mest som en spontanreaktion.
hemligs röst på qitis är ju också superkass för på nåt sätt måste man ju få svara på obligatoriska frågan om gemenskap utan att vara får!
@Aliisa s röst på q är ju också svag och med rätt bristfällig motivering vilket gör att jag förstår @Niyama s röst på Aliisa även om den inte direkt påvisar varför Aliisa skulle vara ulv.
@Idahoe faller in under superkass också eftersom Snurris svarat på fråganmen hon är ju inte ensam idag direkt.
@Blacksmithfarm röstar på Niyama med anledning av att hon pratar vinkningar fast Niyama själv tagit upp att hon gjorde det och inte bara @Lobelia som @Snurrfian tog upp tidigare så jag tycker den faller rätt platt där.
@Vira kommer med rätt matnyttigt i sitt röstinlägg och jag kan inte annat än hålla med förutom då att Niyama på något sätt skulle vara god för att hon ändrade röst för det är nåt Niyama gör lite närsom.
Däremot vete fåglarna om en ond skulle sticka ut så mycket dl1 som att lägga en tredjeröst så för tillfället lägger jag Vira åt sidan.
Shit, så här ambitiös brukar jag inte vara DL1!!