jag kan göra superkassa röstmotiveringar - och det har du aldrig gjort menar du? framför allt i första DL- och jag skrev det tydligt i lekens start att man tager vad man haver sas då man inte vet så mycketNu vet jag väl inte om min aktier var så starka från början heller men du menar alltså att du misstänker att jag är ond för att jag la en andraröst på en god i DL1?
Det är ju liksom min stil (inte att konsekvent lyncha goda då... ) men som jag skrev så tycker jag uddaröster är trista om alla gör det och i DL1 var det det bästa jag kunde prestera.
Men på vilket sätt menar du att jag styrde röstningen?? Bsf blev ju inte lynchad då så hur jag styrde vad förstår jag faktiskt inte riktigt.
Jag tycker du slänger lite misstankar kring dig utan substans nu och jag vet att du gärna gör det när du fått en röst av mig men lite mer konkret skulle jag nog vilja ha.
För sakens skull så skulle jag nog ändrat till @qitis igår efter den i mina ögon väldigt märkliga och svaga rösten på @Hedinn som jag tyckte kom lite out of the blue.
Den var rätt superkass för DL2 faktiskt!
Idag tycker jag nog att q resonerar vidare lite bättre men min ulvradar pingar ff lite svagt där faktiskt.
Har noterat att du skrivit det nu flera gånger - så förstår att du vill poängtera det
Hur är det med dina egna motiveringar då?