F
Fruentimber
Mitt mående jämfört för bara ett par dagar sedan, eller rättare sagt igår morse. Samt mina tankar kring honom.
Okej. Det tycker jag faktiskt inte kommer fram i inläggen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt mående jämfört för bara ett par dagar sedan, eller rättare sagt igår morse. Samt mina tankar kring honom.
Okej. Det tycker jag faktiskt inte kommer fram i inläggen.
Fast det där vet du ingenting om, även om du tror det.
Det spelar ingen som helst roll om du skriver vänligt och sakligt. Det är elakt att göra på det viset och är inget avslut. Skriv brevet och bränn upp det, det är mer moget och då blir det helt för din egen skull.För mig spelar det roll, och jag kommer att lägga fram det sakligt och vänligt. Det blir ingen ”i affekt utskällning”
Klart det inte gör, du har ju redan bestämt dig för en viss linje.
Det spelar ingen som helst roll om du skriver vänligt och sakligt. Det är elakt att göra på det viset och är inget avslut. Skriv brevet och bränn upp det, det är mer moget och då blir det helt för din egen skull.
Som jag skrev massor igår, så tycker jag att det är bra att du ser honom i ett negativt ljus. Men i och med din extrema separationsångest, så kanske du just nu har svårt att avgöra vad som _känns_ bra och vad som faktiskt är bra för dig. Du måste försöka tänka så ocksåOch mig hjälper det jättemycket. Det är väl det som är poängen med tråden?
Eller så kan jag se inläggen i ett mer objektivt perspektiv?
Vad skulle du tycka om att få ett brev från en du älskar som du försöker glömma och sedan bli blockad.Varför skulle det vara elakt? I övrigt tror jag faktiskt inte han bryr sig. Möjligtvis tycker lite synd om sig
Som jag skrev massor igår, så tycker jag att det är bra att du ser honom i ett negativt ljus. Men i och med din extrema separationsångest, så kanske du just nu har svårt att avgöra vad som _känns_ bra och vad som faktiskt är bra för dig. Du måste försöka tänka så också
Tror jag knappast.
Du har bestämt att saker är på ett visst sätt och snöat in så mycket på det att du inte kan ta in vad som skrivs. Hade inte spelat någon roll om jag skrivit att jag blockat och glömt för du har ändå din bild klar
Jag tolkar inte honom.Och som du glatt deltar i tydligen.
Vad skulle du tycka om att få ett brev från en du älskar som du försöker glömma och sedan bli blockad.
Det är jämförbart med att ringa upp säga sin mening och dra ur jacket eller göra det samma med en i samma rum men gå slänga igen dörren mitt framför näsan.
Det är utstuderat oartigt.
Fast när jag bröt var det ju HAN som hörde av sig. Jag trodde jag blockat men tydligen inte. Sedan fortsatte pratet, vi var inte osams däremot mitt i en diskussion där han återigen försvann.
Jag tolkar inte honom.
Fast innan det tillfället redogör du för åtminstone fyra tillfällen där det är du som återtar kontakten.
Och det låter absolut som ett framsteg, det gör det. Men kom ihåg den där hårfina gränsen, det är så sjukt lätt hänt att resonera fram ursäkter och ljuga för sig själv.Hej idag igen
Igår såg jag honom väldigt negativt och det var bra. Idag känner jag mig inte lika hatisk, däremot fokuserar jag mer på att det skall bli bra för mig. Inser att han fått så många chanser att slippa detta jobbiga som varit men inte tagit dem. Så jag fattar beslutet åt oss och måste stå stark i det. Visst känns det när jag ser han logga in på messenger men paniken är borta, och att jag måste fixa och försöka förstå honom är också borta.
Rent krasst känns det sorgligt att blocka och bryta, men inte så omöjligt som igår. Utan det går att göra