Blev en kanelbulle ute i skogen i samband med hundträning idag!Visa bifogad fil 129418
Men ... VAD har du i koppen till bullen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev en kanelbulle ute i skogen i samband med hundträning idag!Visa bifogad fil 129418
Jag tittade och tittade och hann nästan bli förskräckt - men det är ju en tepåse där på kanten. Först tyckte jag det såg ut som en liten slamkrypare.Men ... VAD har du i koppen till bullen?
Jag tittade och tittade och hann nästan bli förskräckt - men det är ju en tepåse där på kanten. Först tyckte jag det såg ut som en liten slamkrypare.
det är te, muggen var kanske inte helt ren innan jag hällde uppMen ... VAD har du i koppen till bullen?
Precis! Så sjukt söta, men kanske inte bäst i tekoppen.Slamkrypare ar alltsa mudskipper. Right?
Precis! Så sjukt söta, men kanske inte bäst i tekoppen.
Det tycker jag och sedan 20 dag knut nääää förresten då är kanelbulle firandet slut.Vafan... är det på rigtigt en långhelg vi firar nu? Annandag bulle dyker upp i sociala medier och grejer. Himla grejt!
Ska vi ladda för trettondagen den 17e också - med att det borde komma tre visa konditorer med underbara håvor?
Men inte med rökelse och myrra, utan mer kanelpulver och jäst?
Hmm... men om vi stannar vid att högtidlighålla med dans?Det tycker jag och sedan 20 dag knut nääää förresten då är kanelbulle firandet slut.
Ta mig tusan. Och smööör!Vafan... är det på rigtigt en långhelg vi firar nu? Annandag bulle dyker upp i sociala medier och grejer. Himla grejt!
Ska vi ladda för trettondagen den 17e också - med att det borde komma tre visa konditorer med underbara håvor?
Men inte med rökelse och myrra, utan mer kanelpulver och jäst?
Då duger det minsann inte med rullade kanelbullar, då måste de vara snurrade, som knutar.Det tycker jag och sedan 20 dag knut nääää förresten då är kanelbulle firandet slut.
Vodkan då? Blev det nåt sånt?Jag hade en riktigt lyckad dag igår. Först var jag på kundmöte där det fanns oändliga mängder kanelbullar till alla på bygget. Efter mötet åkte jag tillbaka till kontoret där vi hade besök av en kollega från annan ort vilket på vår arbetsplats innebär att vi tar hand om kollegan genom att ta med honom ut på lunch på företagets bekostnad. På lunchstället serverades kanelbullar som efterrätt.
Därefter bjöd vår arbetsplats givetvis på kanelbullar till vår eftermiddagsfika.
Eftersom kollegan från annan ort skulle stanna över natten så gick några av oss ut med honom på kvällen och åt middag och drack något glas vin, också det på företagets bekostnad. Vi är så fruktansvärt bortskämda på den här arbetsplatsen
Det blev det idag! Dock ingen bulle tillVodkan då? Blev det nåt sånt?
Jag hittade ett recept på Ikeas hemsida, de blev jättebra!Hur många kommer äta en kanelbulle den 4 oktober? Mer än en? Baka själv. Kan någon rekommendera de godaste (frysta) kanelbullarna.