Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur många kommer äta en kanelbulle den 4 oktober? Mer än en? Baka själv. Kan någon rekommendera de godaste (frysta) kanelbullarna.
Kanelbullens aftonTjuvstartade med kanelbulle idag.
Och sedan blir det annandag Kanelbullens dagKanelbullens afton
Och sedan blir det annandag Kanelbullens dag
Igår hade de nybakta kanelbullar i en butik som jag gick förbi, och jag svor för mig själv. Hur kan något som luktar SÅ gott smaka så totalt oätbart? Om det är något jag försökt så är det att tycka om kanelbullar. Men nej. Antingen smakar de deg, eller så är de torra och tråkiga. Vaniljbullar däremot, det är gott! Och diverse annat fikabröd. Varför kan jag inte tycka om kanelbullar? Det är ju jättekonstigt, framförallt när de luktar så gott.
Bageribullar och köpta bullar smakar otäckt.Igår hade de nybakta kanelbullar i en butik som jag gick förbi, och jag svor för mig själv. Hur kan något som luktar SÅ gott smaka så totalt oätbart? Om det är något jag försökt så är det att tycka om kanelbullar. Men nej. Antingen smakar de deg, eller så är de torra och tråkiga. Vaniljbullar däremot, det är gott! Och diverse annat fikabröd. Varför kan jag inte tycka om kanelbullar? Det är ju jättekonstigt, framförallt när de luktar så gott.