Kändisspaningstråd!!

Sv: Kändisspaningstråd!!

*kl*
Jag gick påskkärring hemma hos Carola när jag var typ 5-6 år. Hade ingen aning om vem hon var, men fick saft och bulle iaf! :)
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Kl*

Jag såg Kjell Bergqvist med son på Badhuset när jag var yngre.
Mötte Lennart Ekdal på en trottoar i Stlm för några år sedan.
Träffade På Rymmen-Tony (som kamperade ihop med Tobbe) på Gröna Lunda - vi, 10-12år var i extas för att ha träffat en kändis! :laugh:
På gymnasiet gick jag i samma klass som en Wollter och studenten bevistades således av både Karin och Sven Wollter

När jag gick i högstadiet så hade vi hela pojkbandet A1 som spelade i gympasalen, en tjej på skolan som vunnit det i en tävling på NRJ. Det räknas kanske inte riktigt dock.

Erik Grönwall gick i samma skola som jag i högstadiet, ett par klasser under dock. Räknas ju knappt eftersom han inte var i närheten av känd då! :rofl:

I övrigt har jag sett en massa kändisar, men kommer inte på fler på rak arm. Jag tänker mig dem mest som folk vilka som helst, så lägger dem inte på minnet tyvärr! :rofl:

Och så en Lassie-historia: I högstadiet gick jag i parallellklass med Astrid Lindgrens barnbarn, så vi visste om att hon gått bort innan det nådde media - sorg på skolan!
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Det kommer jag också ihåg, förmodligen var det från samma tråd! :D Men du kommunicerade med honom lite ändå, trots att du inte kunde bete dig?

Ja, efter att skakande ha stirrat i knäet och varit knäpptyst i typ 15 minuter vågade jag hälsa och kläcka ur mig något lagom relevant och vuxet á la hur mycket Depeche betytt för mig och vilken ära det var att träffa honom. Men jag fick en total blackout innan dess, jag minns bara att jag fick panik när jag klev in i rummet och fick syn på honom och sedan vetefan hur jag överlevde.
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

+ EmmaBovary

Haha, när jag insåg det så stod vi i kön för att lämna in vårt incheckade bagage på röntgen, så vi stod bredvid varandra men han var längre bak i kön än mig... Hjärtat hoppade över ett slag när jag märkte det... :p Han pratade i telefon så jag kunde inte störa honom även om jag ville... Men jag fiskade upp en penna om ifall att jag skulle våga och han slutade prata i telefon, vilket han inte gjorde. Men han skulle med samma flyg som mig såg jag, så jag tog en hemskt dålig paparazzibild på honom sen när han skulle på flyget istället.

Jag var SJUKT starstruck. En av dom värsta faktiskt. Skulle dock inte vara jättesvårt att hitta honom fler gånger, han bor i grannstaden och brukar spela skivor lite då o då på lite olika ställen runtikring, sägs det... :p
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

KL

Min bästa lassie. Jag känner en man som hade en hingst som betäckt ett sto som Gunde Svan kört i skogen med.
Toppa den ni.
:D
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

kl
När jag jobbade på Söder så träffade jag många, porrkungen och hans son bl.a.
Sven-Bertil Taube så bakis och olik sig så jag bad om legitimation. Heckscher som var justitieminister fick också visa leg och jag trodde han skulle spricka av ilska. :p Leif GW , mycket trevlig kund. Alla travnissarna som Kamomilla bara träffat några av. :) Björn Skifs i flygkön, ganska liten kille. Robert Wells på flyget en stol bort.
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

På tal om liten kille så är Antonio Banderas ungefär 10 gånger mindre än jag trodde att han skulle vara. :D
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Om man räknar de gånger som gjort en starstrucked så leder väl efterfesten med Thåström skulle jag tro. Där min kusin råkade kalla honom fjolla för att han drack rödvin O_o. Att rädda Foppa undan ett gäng fulla göteborgare efter en Springsteenkonsert ett annat. Vid konserten satt jag föresten brevid Clarence Clemons son. Och såg Little Steven på Avenyn.

Att jag sen via jobbet sett diverse mer eller mindre kändisar( som travtränare och fotbollspelare) räknar jag inte som några höjdpunkter värd att nämnas :D.
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Om man räknar de gånger som gjort en starstrucked så leder väl efterfesten med Thåström skulle jag tro. Där min kusin råkade kalla honom fjolla för att han drack rödvin O_o. Att rädda Foppa undan ett gäng fulla göteborgare efter en Springsteenkonsert ett annat. Vid konserten satt jag föresten brevid Clarence Clemons son. Och såg Little Steven på Avenyn.

Att jag sen via jobbet sett diverse mer eller mindre kändisar( som travtränare och fotbollspelare) räknar jag inte som några höjdpunkter värd att nämnas :D.

Nä precis när man bor granne med dom så man ses varje dag ;)
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Se där hur alldagligt det kan bli. Glömde av ett kusinbarn som spelat både NHL och gjort mål i landslaget :D.
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

KL

Jag har träffat massor av kändisar av olika anledningar, men den mest "Jag mötte Lassie" är att jag blev påkörd av René Nyberg på en bensinstation :D
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Som forlanging pa din Orlando Bloom story nar han firade nyar i Stockholm. Nar jag och min pojkvan skulle flyga hem till Cambridge med Ryanair fran Skavsta sa har vi gatt igenom pass och tull nar vi ser Orlando Bloom och Kate Bosworth. De tog samma flyg som oss, sjalvklart fick de ga pa forst och sitta langst fram. Men det var lite skoj att se att aven kandisar flyger billigt :D

Annars har jag for manga herrans ar sedan mott Prinsessan Madeliene och Prins Carl Philip pa en SevenEleven nara ostermalms hallen...

//Krusan
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

*kl*

Jag har kört de flesta som varit med i valfri Wallanderfilm. Mest känd är väl Ola Rapace-och det är också en väldigt väldigt liten man, men ett väldigt väldigt stort ego.

Sen jag flyttade norröver har det inte blivit mycket kändiskörningar förutom den skalliga programledaren i Lyxfällan och så har jag sett han mer hårfagra kollega på flygplatsen här också.

...just det, för nån vecka sen körde jag Yohios pappa:D. Med sig hade han halva Corroded (tror jag, eller nåt annat hårdrocksband). trevliga snubbar iaf:).
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

kl

I matbutiken där jag jobbade förut har jag träffat på Victoria Silvstedt, Börje Salming, Ingemar Stenmark (Salming och Stenmark träffade man på lite då och nu eftersom de bor på orten), Niklas Wikegård och säkert någon mer.

När jag jobbade i gästhamnens kiosk sålde jag kaffe och båtbiljetter till bland andra Lennart Jähkel, Rickard Olsson, Peter Settman och Olof Mellberg.

Har gått på samma hockeymatch som Alexander Skarsgård, han stod bakom mig i kön :D
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Och jag shoppade på Cervera i Ringens köpcentrum (södermalm i Sthlm) med Lasse Anrell. ;)
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Min bror brukar "vinna" såna här konversationer när han berättar att han har duschat med Arvingarna :D Själv är jag mest förvånad att han kände igen dem :laugh:
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 634
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
5 318
Senast: _Taggis_
·
Hundavel & Ras ny här jag med,vill bara höra o ev få lite svar. min älskade mitzy Lhasa apso var drygt 10 år o jag var så glad att hon aldrig varit...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 774
Senast: Gnist
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt så får jag alltid en relation med en väg jag måste åka ofta. Det är som att jag lär känna vägen på ett mer personligt...
2
Svar
29
· Visningar
4 152
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp