Kändisspaningstråd!!

Sv: Kändisspaningstråd!!

Jag brukar alltid hitta folk på flygplatser eller på flygplan. Tex några år sedan när jag plötsligt inser att jag står bredvid Martin Gore i Depeche Mode (flög på samma plan men han såklart i något bekvämare stolar än mig ;)

Det här vet jag att jag kommenterat innan då jag läst det förut, men det här är verkligen något som skulle få mig starstrucked! Alla andra jag mötte lassie-historier bleknar i jämförelse :D
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Kl

Jag har förresten varit hemma hos Stefan Holm och gjort julgodis, det kanske kvalar in här..
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Jobbar i matbutik där några kändisar har rotat bland "mina" grönsaker genom åren :D
Björn Skifs, Tobbe trollkarl, Petter och Dregen är några av de jag stött på.
Har en kändis som är stammis hos oss och det är fotbollsspelaren Victoria Svensson. Ser henne var och varannan vecka!
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Jag har givit Cyndee Peters min autograf. Hon stoppade den i sin bh. Jag vet inte om hon någonsin hittade den igen.
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Men vad alla träffar/ser stora (utländska) kändisar! :D Vilka från Sagan om Ringen träffade du?

kl

Kom på en till, stötte på Björn Gelotte, gitarristen i In Flames (mitt favoritband). Jag och en vän var utanför Sonisphere-festivalen och försökte hitta in till ingången. Till mig (som har en tröja med texten "In Flames - Probably the best band in the world") säger han "snygg tröja" och jag stammar fram ett tack. Min vän, som hört bandet men inte mer, är inte lika starstruck. Följande konversation uppstår:
Vän: Hej, ursäkta, ska du på Sonisphere?
Björn: (lite tagen av frågan, eftersom jag uppenbarligen vet vem jag är) ja...
Jag: (väsande till min vän) Jennie, han spelar i In Flames :o
Vän: Ojdå, jahaaa! Men vet du var man kommer in? :D

Han visade sedan hur man skulle gå och sen var den festivalen gjord!
 
Sv: Kändisspaningstråd!!


Nej Linda, det var Magrethes pappa Kong Frederik IX. Marys Frederik har jag aldrig träffat.

Har också flugit Drottning Ingrid och hon var lika svenskt stel som hon ser ut på bilder. Tack och lov att det inte var henne jag spillde på.

Beklagar felstavningen av namnet Frederik.
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Haha, när jag bodde i Skara såg man ju Bert lite varstans... Oftast på ICA... Bästa var när jag träffade på en ledsen kompis på ica, som gått dit för att köpa semlor, men så var semlorna slut. Före oss i kön står Bert med ett paket semlor... :rofl:
Jag har krockat med Bert på ICA. Då var jag typ 11, och jag hade tappat bort pappa och brorsan. Sedan ropade de på mig någonstans bakom mig, jag tvärvände och började springa mot dom, men stoppas av att drumla rakt in i magen på Bert Karlsson :p Minns fortfarande att det var vid bananerna, men jag kopplade inte att det var han förrän jag var framme hos pappa :angel:

Stod bakom Christer Lindarw eller vad han heter, i kafékön på sjukhuset. Mormor blev helt starstruck så jag fick be henne skärpa sig X antal gånger för att det inte skulle uppstå en mycket pinsam situation :p

Har även stött på Brolle och nån tjej jag inte minns namnet på, i Sthlm. Eller, jag höll på att krocka med honom när jag skulle in på Cubus :D (Jag krockar med rätt många människor..)
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Kl.

Jag träffade Roffe på Burger King förra sommaren efter Falsterbo horse show :)

Min pappa har skällt ut Prins Karl Philip och hans kompis hade en fest en gång och då knackade kungen på och steg in i lägenheten (kompisen kände Karl Philip och han hade inte sagt att han skulle ta med sig farsan :p)
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

kl

Jag har festat några kvällar i Åre tillsammans med Anders Timell..... :p Han är för övrigt en riktigt rolig man, har alltid nära till ett skämt.

Och min fästmans far har vunnit Robinson!


...sen tar min lista slut!
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

när jag plötsligt inser att jag står bredvid Martin Gore i Depeche Mode.
Det här vet jag att jag kommenterat innan då jag läst det förut, men det här är verkligen något som skulle få mig starstrucked! Alla andra jag mötte lassie-historier bleknar i jämförelse :D
Samma här. Eller, jag skulle nog dock inte bli lika starstruck som jag skulle få panik. Eller svimma. Eller dö. Eller alltsammans på en och samma gång.

Jag brukar aldrig bry mig om kändisar (är nog (ö?)känd av mina favoritband för att utbrista "ÄMEN VAD FAN" och springa iväg när jag stöter på dem utanför konserter), men när jag träffade Andy Fletcher kunde jag verkligen inte prata, röra mig, bete mig på fler minuter, och hade jag sprungit in i Martin Gore på en flygplats... då vetefan.
blush.gif
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

*kl*

Har väl flera "Lassie"-moments men det senaste är nog när jag snubblade över Sabaton på Arlanda när jag kom hem från Finland. Ser iofs Jocke Brodén regelbundet, jag bor ju i närheten av Falun.

Har fått present av Lasse Berghagen när jag döptes och när Lasse var ung hjälpte han min pappa att hässja hö :D när några fikade på Lill-Babs café i Järvsö pratade de om att de var på väg till Svärdsjö, hon hörde dem och skickade med en påse bullar till Keken (min pappa). Ett rätt förvirrat par knackade på vår dörr och frågade om det var här Keken bodde :rofl: hon har också ridit på en av pappas arbetshästar, vi har bildbevis :p
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

*kl*

En riktigt gammal merit är ju Kjell Sundvall, Mikael Nyqvist, Elisabeth Carlsson och alla andra inblandade i "Grabben i graven bredvid" som spelades in hemma hos min pappa. :D

En annan kändisspaning är att jag tacklat Snygg-Erik (Söderstedt?) utanför ett hotell. Det var på den tiden jag vägde betydligt mer än idag, för honom var det nog som att springa in i en vägg.

Per Elofsson, Hanna Ljungberg, Anja Pärson (med flickvän, men det visste jag inte då) och en rad andra Umeåkändisar har jag förstås sett under mina år där.

Örebrokändisarna har dock lyst med sin frånvaro så här långt.
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Honom har jag också sett, på konstnärsbutiken i Kristianstad där jag brukar handla :D

Han är dessutom inte särskilt rädd för att sticka ut, han kallade mig tant på coop för nåt år sen, gulligt när man är runt 25 år:D

Glömde att prins Phille och jag gått på samma skola, så honom har jag stött på typ dagligen i ett år.
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Var på ett party i New York en gång för mycket längesen, och där var även Paul Simons brorsa :D och sångaren i Simply Red, vad han nu heter.

Och ifjol när jag åt frukost på hotellet satte sig finalisterna i Idol vid bordet intill (Moa, Amanda, Robin och hans tjej vad heter hon nu??). Jag spelade obrydd medan jag textade vilt till min 12-åriga dotter och hennes kompis, som just gått upp till rummet. Behöver jag säga att dom var nere igen rätt snabbt?
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Det kommer jag också ihåg, förmodligen var det från samma tråd! :D Men du kommunicerade med honom lite ändå, trots att du inte kunde bete dig?
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 634
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
5 318
Senast: _Taggis_
·
Hundavel & Ras ny här jag med,vill bara höra o ev få lite svar. min älskade mitzy Lhasa apso var drygt 10 år o jag var så glad att hon aldrig varit...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 774
Senast: Gnist
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt så får jag alltid en relation med en väg jag måste åka ofta. Det är som att jag lär känna vägen på ett mer personligt...
2
Svar
29
· Visningar
4 152
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp