Kändisspaningstråd!!

Sv: Kändisspaningstråd!!

Kul, jag har också "mött" Evil Jared, men det var långt innan han flyttade till Tyskland :) Har hans autograf någonstans :)
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Ett urval:

Min ex-svärfar har beordrat avlivning av Jan Guillous hjortar.

Ett annat ex syster har nobbat Robbie Williams när han bad om en date(innan han blev känd men ändå).

Jag har mött alla borgerliga partiledarna(ett antal år sedan, så lite annan uppsättning än nu) i en kulvert under Södersjukhuset.
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Åh rolig tråd! :love:

kl

Träffat på Bryan Adams med band x antal gånger.
Blev bjuden på cider av pianisten i bandet i en bar där vi pratade om allt och ingenting, vilket var urtrevligt.
Fikat med Keith Scott i Linköping.
Träffat spelarna i Elfsborg.
Ätit frukost på samma hotel som danska bandet Gnags.
Träffat Kevin Costner, småpratat och skakat hand, väldigt trevlig man måste jag säga.

och det var nog allt, tror jag! :)
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

jag har förolämpat Oscar Dronjak i Hammerfall. Till saken hör att jag har ett mycket infekterat förhållande till deras musik,mest av personliga skäl. Men när vi träffade på honom på krogen (där jag förövrigt är för att gnälla av mig gällande en person som delvis bidragit till min avsky,) så bryr jag mig inte speciellt, men så plötsligt kläcker mitt Pucko till vän ur sig följande som konversationsstartare "HON fick mig att börja lyssna på er musik" vilket är rent blåljug och fick mig att att inte helt genomtänkt väsa "Det är inte sant, jag tycker att ni suger"...
Han skrattade dock bara ;-)
 
Senast ändrad:
Sv: Kändisspaningstråd!!

Fått en kram av Leif Loket Olsson :D
Träffat och intervjuat Nicklas Sundström och Mats Zuccarello Aasen
Sett: Per-Åge Schröder, träffat General Knas ur svenska akademien, väldigt trevlig!

Är du Ö-vikare kanske? :p

kl

Har mött många offentliga personer inom jobbet..
Bästa är lätt Andreas Andersson, oh herregud vilken go kille.
Dom jag kommer på mer är Magnus Uggla, Charlotte Perelli, Björn eller Benny (vet inte vem av dom), Kissie, Loa Falkman, Börje Salming (på gymmet :sneaky:), + en miljard rockdudes och en drös hockeyspelare.
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

kl

Jag känner aldrig igen någon. Missade till och med Tomas di Leva en gång när mina kompisar såg honom på stan och han brukar ju inte gå att missa.
Men sommarjobbade förut på en Konsumbutik och dit kom några kändisar, bland annat Robyn, Lasse Åberg, Linda Rosing, en av killarna som sjöng Mr Cool låten. Sen har jag varit och sett samma rislektion som Josefin Nilsson från Ainbusk.
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

kl

Åh jag satt ensam på café i höstas och tycker mig känna igen mannen som sitter bakom mig. Vänder mig lite diskret om och inser att det är Tommy Körberg. Kände mig sjukt starstruck. :D
I övrigt har det varit samma för mig som för flera andra i tråden, jag har mest missat dem. Ravelli satt bakom mig och pappa på ett plan en gång.
Pappa: "Såg du att det var Ravelli som satt bakom oss?"
Jag: "Vem?" :confused:

Nåväl. Mamma har även druckit öl med Westlife när de var i stan för några år sen (många år sen... När de fortfarande var poppis.). Hon gick helt casual fram och frågade om hon fick dricka öl med dem och de var tydligen jättesköna.

Edit: Jo juste, jag och mamma var inne i stan när Bill Gates var där, så paparazzifotade honom tillsammans med alla fotografer från diverse kvällsblaskor.
 
Senast ändrad:
Sv: Kändisspaningstråd!!

Häng med nu:
Förra veckan i Ullared, såg jag Boris vid nya hotellet, Morgan vid parkeringen och Socker-Conny inne i butiken. Det ni!

Sen har jag jobbat på galleri i Sthlm där drottning Sofia av Spanien tillsammans med vår egen drottning kom in en dag och shoppade loss.

Sen har jag en äkta Lassie: Min första schäfer gick allmänlydnadskurs med Jerry Williams schäfer.
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Pratat med Andreas Ravelli vid garderoben på krogen. Blivit kommenterad av Anders Gernandt. Träffat på deckarförfattaren Kjell Eriksson vid hans brevlåda och gett honom hans post, och som brevbärare även träffat på Hans-Gunnar Tillander (Stuteri Tilly) och Torbjörn Jansson.
Gått i samma klass som Andreas Carlsson, men det kanske inte räknas då det var långt innan han blev känd. Sprungit på Per Holmgren på ICA (och haft hans bror som chef)
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Janne "Flash" Nisson ...STCC förare, klasskamrat
Sven Melander och jag har varit på semester ihop, dansat på en bal i Melbourne
Danny Saucedo såg jag på Bromma i dec
Martin Dahlin satt jag mig bredvid utan jag visste det
Conny Evensson hockeytränare, har varit hemma hos mig
Pelle Prestberg hockeyspelare...känner jag
Björn Goop travtränare, känner jag
Loket har jag haft häst åt
Veronika Larsson B kändis ;) vann farmen och en av mina bästa kompisar
Peter Siepen Var min mentor 2005
Bingo Rimer var min mode mentor ;)
Clabbe Geijerstam har jag träffat o pratat med
Dr Alban träffa jag på en fest
Erik Berglöf travtränare som vunnit 2 elitlopp. träffar jag varje dag
Olle Goop travtränare. känner jag
Gutta mentor i farmen , har jag varit på fest med ( Just på farmengården)
Linda Isaksson heter nåt annat nu , men henne har jag träffat o pratat med många ggr

...kommer inte på nån mer just nu , men massa B Kändisar har jag träffat på också

Min "Jag mötte Lassie"
Min pappa var på Ibiza o hälsade på en kompis, han hade en Yatch (?) ...så dom åkte ut på havet o festade, kom ihop med en annan båt o farsan satt hela natten o tjatade djupa fylleskrönor i hop med en engelsman , som sedemera visade sig vara Rod Stewart ;) -----det var rätt fräckt --:)
 
Senast ändrad:
Sv: Kändisspaningstråd!!

På en resa till Turkiet stod jag i kö på flygplatsen osv precis bakom Mikael Persbrandt med familj. På en resa till Berlin satt jag snett bakom Cecilia Frode.

Jag har jobbat i butik och där har jag hjälpt Petra Merde, någon Robinson-kändis som jag inte minns namnet på, Adam Tensta och en av Sveriges större komiker (blond, kommer inte ihåg namnet nu). Har också sett Magnus Betnér handla på Coop i mina gamla hemkvarter, han bor i krokarna där.

Har också sett Håkan Hellström och Lars Winnerbäck gå tillsammans med barnvagnar i Vasastan i Sthlm för några år sedan. Håkan har jag också stött på i Vällingby centrum i Sthlm där han skulle hälsa på en kompis. Markus Krunegård har jag sett i Norrköping där han ropade något till sin mamma som stod en bit bort :)
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Ja just det :)
När jag skulle till Gran Canaria o hälsa på "djurjouren" här på buke åkte jag ilag med hela gänget från
"I en annan del av köping" :)

..sen har jag åkt ett miniplan ilag med Janne Boklöv , backhoppare då det begav sig
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Jag har åkt samma buss som Krister Henriksson och åkt samma tunnelbanevagn som Anette Norberg. :D
Såg Michael Nykvist korsa gatan en gång. :cool: Stått i samma 7-eleven-kö som Andreas Johnson (han är inte lång hörni). Mött Kristina Lugn och Lisa Ekdahl på gatan flera ggr.
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Också gamla synder...
Den första vi såg i baren i Millstreet var Mark Todd.

Har annars träffat på diverse artister under sommarjobbandet på den lokala festivalen.
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Sista kändisen jag träffade var Nicklas Strömstedt. Han känner min pappa.

Sedan så har jag varit på middag med Pontus Gårdinger och Svullo! Svullo var en helt underbar människa!!! :love:

Har sett EMD på en galleri jag jobbade. Dom gick förbi utanför butiken med en hop fnittrande småtjejer bakom/framför/bredvid sig då en tjej fråga Danny: Får jag röra vid ditt hår?! Vilket hon fick. :rofl:

Har även träffat några från Sagan om Ringen, Billy Boyd, Andy Serkis samt Sala Baker! Alla UNDERBARA!!!! :love: :love: :love:

Sedan har jag också träffat Warwick Davis som spelar Willow bl.a

Sett Aschberg och Elsa von Sydow på flygplatsen samt Andreas Wilson.

Uffe Larsson har köpt byxor av mig när jag jobbade på Dressmann :P

Sedan har jag spillt öl i knäet på presidenten på Bandidos. Kanske inte mitt mest smartaste drag men när jag stod där med små servetter på knä och torkade hans lår så var han dock väldigt trevlig..... :angel:

Sedan kommer jag nog inte på några fler :P
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 634
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
5 318
Senast: _Taggis_
·
Hundavel & Ras ny här jag med,vill bara höra o ev få lite svar. min älskade mitzy Lhasa apso var drygt 10 år o jag var så glad att hon aldrig varit...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 774
Senast: Gnist
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt så får jag alltid en relation med en väg jag måste åka ofta. Det är som att jag lär känna vägen på ett mer personligt...
2
Svar
29
· Visningar
4 152
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp