Kändisspaningstråd!!

Jag har sett Magnus Uggla utanför hotellet vi bodde på i Helsingborg för många år sedan, fattade själv inte att det va han innan en av de andra som va me påtalade det.
 
Timbuktu när jag bodde i malmö, på ica eller nåt sånt

Peter Siepen på göteborg-sthlm tåget

Elyse Sewell från ANTM på tunnelbanan i hong kong

DJ Shirkhan och DJ Autograph från Safari Sound på ett hotell i göteborg

Orvar Säfström men kanske inte räknas, var nåt med skolan och dataspel

En i Dead by April brukade ragga på mig när vi träffades ute för en maaassa år sen
 
jag har köpt ett begagnat schabrak av sångerskan Adée, överlämnat med personligt möte.
Sen är väl frågan var gränsen till kändisar går? Jag har träffat ganska många friidrottare på högre nivå (många som varit med i landslag eller sverigeeliten), medan mina döttrar tränade och tävlade och vi ganska ofta var funktionärer på friidrotts- och löpartävlingar.
Och barnen som rider mina shetlandsponnyer har en pappa som är en lokal fotbollskändis, som tidigare spelat i allsvenskan och även utomlands. (han har slutat spela nu)
 
Förutom att jag och en kompis haffade Rolf-Göran Bengtsson utanför ryttarbaren kl. 02 för autograf på Linköping horseshow och tför ett gäng år sedan och träffat andra ryttare så är jag på lite håll (mammas syssling) är släkt med Lena Ph, dock inte träffat henne...!

Har nära på störtat in med huvudet före i magen på Fredrik Reinfeldt som var på Komvux med två livvakter...Han kom nerför en trapp och jag kutande uppför och rundade hörnet 😅.

Missade dock Per Morberg när han var med på jakt vid stallet nyligen 😅. Sambon har dock pratat med honom vid ett tidigare tillfälle.

I hemtjänsten fick jag göra hembesök hos en fd polismördare, lite olustig känsla.
 
Senast ändrad:
Har även gått förbi Peter Magnusson I folkvimlet på Liseberg.

Varit kollega och till och med fått kindpussar 😅, med Kalle Moraeus fd fru, väldigt varm och trevlig människa
 
Har träffat en del kändisar. Blev helt starstruck av Susanne Reuter så att jag fick skicka in en kollega att göra jobbet :o

Behandlat två av medlemmarna i Abbas hundar. Varav jag fick läxa upp den ena i telefon pga hundens katastrofalt misskötta klor. Tänkte att om någon har råd att lämna in hunden för kloklipp bör det vara hen.

Mötte Benjamin Ingrosso på gatan i lördags.

Jag jobbar i Stockholm och många kändisar har djur så träffar på en hel del inom jobbet.
 
För flera år sedan var jag på tjänsteresa till Göteborg och vid centralstationen där och väntade på taxi. Plötsligt gick det förbi ett sällskap med en kvinna jag kände igen , så jag hälsade och hon hälsade tillbaka ... efter några sekunder kom jag på att det var drottningen (!!) i sällskap med prinsessan Madeleine och säkert en del SÄPO-folk... kände mig plöstligt lite närmare kungahuset än tidigare :-)
 
Måste göra ett nytt avtryck i den här tråden: jag såg Julianne Moore i NYC förra månaden. Inget smink, vanlig svart vinterjacka och halsduk - var till fots mitt i stan och ingen bodyguard vad jag kunde se. Såg ut som vem som helst förutom den pärlvita hyn (mycket bättre ”glow” än vi vanliga dödliga).
 
Har ni sett eller råkat på nån kändis? OBS!! Konserter o liknande räknas ej! Man måste ha sett kändisen i ett annat sammanhang än där denne är "känd".


Jag såg Niklas Strömstedt idag, på trottoaren utanför ett hotell. Jag släntrade nonchalant förbi. :D

Ångrade mig
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 634
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
5 318
Senast: _Taggis_
·
Hundavel & Ras ny här jag med,vill bara höra o ev få lite svar. min älskade mitzy Lhasa apso var drygt 10 år o jag var så glad att hon aldrig varit...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 774
Senast: Gnist
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt så får jag alltid en relation med en väg jag måste åka ofta. Det är som att jag lär känna vägen på ett mer personligt...
2
Svar
29
· Visningar
4 152
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp