Jag fångade in Erik Haags bortsprungna hund. Nu har han byggt ett högre staket runt tomten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Apropå att känna igen folk, men inte veta varifrån så råkade jag ut för det en gång för hundra år sen när Jehovas vittnen knackade på dörren. En ung tjej och en äldre dam.Jag är urusel i sådana här trådar, jag känner visserligen igen folk, men kopplar aldrig att de är kändisar utan går och funderar på var jag har träffat dem tidigare. Jag hälsade glatt på Patrik Sjöberg för många år sedan när jag mötte honom i Göteborg under friidrotts EM, syrran undrade varför i hela fridens namn jag hejjade på honom för... Jag trodde att det var någon av hennes kompisar som jag hade träffat hos henne i Göteborg. Om travfolk räknas som kändisar så har jag däremot träffat många...
ööö, nej. Eftersom han sa Rickashly.Det var inte Kylie Minouge han dansade bakom då?
Äh, James Franco är skitäcklig, raggar på 17-åriga brudar. Han kan gott ha att folk är otrevliga mot honom.James Franco var på campus för inte jättelänge sedan. Jag hade ingen koll och var mest förbannad på den !!@#$%^$@#¤ idioten som hade parkerat intill järnvägen och därigenom orsakat totalstopp med polisbilar och diverse avspärrningar, och snäste ovänligt åt killen med bilen som såg något välkänd ut (typ att han hade varit en av mina studenter för ett par år sedan). Han såg förvånad ut. En polis schasade iväg mig och tyckte att jag kunde köra runt campus istället för att ta den vanliga vägen. Poliser lyssnar jag på även när jag är sen och har bråttom så jag gav killen med bilen en otrevlig gest och körde iväg.
Jag fick sedan höra av mina exalterade freshmen att OMGJAMESFRANCOISONCAMPUS och när poletten väl trillat ner hade jag det tvivelaktiga nöjet att berätta att jag betett mig... hmm... otrevligt mot deras idol på morgonen.