Kändisspaningstråd!!

Hugh Grant cyklade förbi när vi satt på en uteservering i dag. Googlade runt och han är i stan och hälsar på sina "svärföräldrar ".
 
Jag mötte Angus Young I Göteborg för några år sedan då vi var ute och festade .Var med i ett förband till Status Quo på deras turne för några år sedan .Brukade träffa killarna och prata med dom innan spelningarna .Trevliga som tusan !
 
Har träffat mannen på min avatar ett antal ggr och hans tre bandkompisar också. :love:

På stan är jag hopplöst dålig på att se kändisar, jag går i min egen värld. I mina yngre dgr var jag iaf ute med några fotbollsspelare från VM-laget -94, typ Martin Dahlin mfl och jag snubblade över tiokamparen Dan O'Brians cykel på avenyn under friidrotts-VM -95. Fick hans autograf sen. :p
 
Jag fick en svettig setlist från Tim "ripper" owens efter en spelning med Judas Priest, Dee snider (twisted sister) har i ett mellamsnack påpekat att jag såg klämd ut och frågade om jag var okey, jag råkade förolämpa gitarristen i Hammerfall på krogen och det var inte ens hans fel utan min kompis, jag har varit sur och bakisb och druckit kaffe med Entombed. Jag blev väldigt starstruck när Chris Laney en gång ringde mig för att ha tag på mitt ex. Jag lät nog som en fjortis.
Ett par Andra rock snubbar ser man då och då, det är ju omöjligt att ta en öl på Sticky utan att se tex Mickie Dee.

Tydligen har jag sett Paul mcartney sittandes i en bil vid ett tillfälle i England, men det minns jag bara som pinsamt eftersom jag var så liten att jag inte förstod varför min pappa och hans vän följde efter bilen.
 
Har precis besökt huvudstan och sett en drös, det dräller ju av dem om man bara tittar. Sen antar jag att det finns en hel del där min kusin bor, söder om Folkungagatan.. ;)

På två dagar såg vi Robin Stjernberg, Måns Herngren, Eva och Efva och några till.

Sen var vi på Allsången och där var det rätt många.

De poppar upp som trattkantareller, ser man en så ser man plötsligt fler och fler och fler. :p
 
Min kompis åkte i samma bil (van) som Kiss men fattade inte att det var dom för dom hade ju inget smink... Hysteriskt kul... :laugh:

Kan inte direkt toppa det, men har sett och träffat många sk kändisar. Tex Chandler (vad heter han?) i Vänner åkte förbi i vit lyxig lååång Limmo, vevade ner rutan, ropade åt mig och min kompis (trodde det var ngn som ville ha vägbeskrivning)... Vi gick iaf till bilen, kikade in och han var tyst tills vi märkte vem det var... Då flinade han och åkte iväg :confused: Knasig kille det där...
 
Har sett Jerry Williams på Brukshundsklubben.
Ätit middag med bl.a Henrik Johnsson i Bryssel.
Sett och träffat många kändisar inom ridsport. Aldrig blivit så starstruck som när jag satt bredvid John Whitaker på min första internationella tävling O_o
 
Åh, Jerry Williams, honom har jag sett hoppa upp och ned bakom en soptunna för att gömma sig.
Var? Kan väl endast hända på en schärferutställning...
 
@Fossing
OH MY GAWD! Både åt Matt och Julian. Fast erkänner att jag blev lite tårögd av att höra att du vart så nära Matt (grön av avund). Finns det möjligen något bildbevis? :nailbiting:
 
Har ni sett eller råkat på nån kändis? OBS!! Konserter o liknande räknas ej! Man måste ha sett kändisen i ett annat sammanhang än där denne är "känd".


Jag såg Niklas Strömstedt idag, på trottoaren utanför ett hotell. Jag släntrade nonchalant förbi. :D

Käkat hamburgare med David Bowie. Druckit öl med Keith Richards bland annat .... ;)
 
Har mycket dåligt ansiktsminne men en man jag kände igen när jag såg honom var Anders Öfvergård (visst stavar han så?)
 
Jag hejjade glatt på Per Mårts på matbutiken, han såg väldigt bekant nämligen... ;) Sen frågade maken varför jag sa hej till honom för... :o När jag var i Göteborg under friidrotts VM så träffade jag människor jag kände igen över allt, Patrik Sjöberg fick jag till och med att hälsa tillbaka... Syrran tyckte mest att jag var pinsam som gick och sa hej till alla friidrotts stjärnor vi stötte på när vi gick på stan... ;)
Jag känner alltså igen folk, men kopplar aldrig ihop dem med att de är kända utan är mest övertygade om att jag känner dem... :o
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 634
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
5 318
Senast: _Taggis_
·
Hundavel & Ras ny här jag med,vill bara höra o ev få lite svar. min älskade mitzy Lhasa apso var drygt 10 år o jag var så glad att hon aldrig varit...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 774
Senast: Gnist
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt så får jag alltid en relation med en väg jag måste åka ofta. Det är som att jag lär känna vägen på ett mer personligt...
2
Svar
29
· Visningar
4 152
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp