Kändisspaningstråd!!

@Gabbi
Hahaha, Ja eller hur
...o Peter Siepen : Är impad över att du visste vad hästen hette .....Jo tjena Makrill..jag hitta ju bara på o statsministern hette Gunnar Persson ;)
 
Nu kom jag på att jag är klasskamrat med chefen för Första AP fonden
Ossian Ekdahl också och att även Dr Alban var på invigningsfesten på White Corner där vi minglade ;)
 
Mina kändisspaningar så här långt i mitt liv: Jag har ätit middag med en kille som är bästa vän med sångaren i Sigur Rós. Och sett Therese Alshammar på Arlanda.

:D
 
Jag kommer inte på att jag sett någon särskild kändis alls... Men jag sålde orkidéer till Martin Schibbye och hans fru när jag jobbade i en matbutik i Göteborg förra sommaren!
 
Dotter satt bredvid en engelsk kille på planet till Ghana häromåret. Han läste musiktidningar och fixade med något musikprogram på sin Mac och var ganska tyst och tillbakadragen (dotter snackar gärna med alla). När hon kom fram läste hon på någon sida på nätet att One Direction skulle till Ghana för någon TV-inspelning och först då kom hon på att killen som hon suttit bredvid var en av medlemmarna :)
 
Jaja
Conny Evensson ( tränare för Färjestad förr) Har sett mig naken ..Han klev in hos mig o jag kom från källeren nyduschad o skulle hämta kläder på övervåningen
Håkan Loob ( också hockeyspelare o tränare) har döpt min hund
Pelle Prestberg ( hockeydito) känner jag

o jag har haft häst åt Loket
Såg danny Saucedo eller vad han heter på Bromma flygplats
Satte mig bredvid Martin Dahlin vid ett bord på samma flygplast o exet blev så konstig ..:D ....det visste väl inte jag vem det var heller :D

å som tidigare sagts , klasskamrat med STCC föraren Janne Flash
sen travtränare som Björn & Olle Goop
Erik Berglöf
m fl

sen en Lassie ...pappa har supit med Rod Stewart en hel natt ute på en Yatch

I o med att jag hade konvalecenter åt Goop i 10 år så träffa man ju många kändisar som tillika var hästägare

Ja just det ....sen var jag ju med på TV en vecka o träffa massor av kändisar
Peter Siepen , Clabbe, Bingo Rimer , Olinda o massa andra Paradise Hotell brudar, Papa Dee, Linda Lindorff ( Isaksson) minns inte vad alla hette

Ja Anna Book o mitt ex kände varandra väl , jag träffa henne bara en gång men hennes mamma träffa jag många ggr (RIP Maritha )
Ja jag kommer då ihåg när du var med i TV, satt som klistrad för att få se Martha:D:D:D
 
Har flugit hem från Kanarieöarna sittandes bredvid förre M-ledaren Bo Lundgren. Min mormor satt på min andra sida av ren principsak, Hon är sosse ;)

Har haft försvarsministern hemma hos mig, och blivit fotograferad med henne i mitt eget badrum.

Senast igår såg jag Mikael Wiehe på Söder.
 
Jag och prinsen stod i samma toalettkö på en krog i Varberg för 5-6 år sedan.
Träffade honom igen när jag jobbade som servitris på en motorbana i skåne. Där träffade jag även hoppryttaren Peter Eriksson.

Jag åkte samma flyg som Idol-Ola eller var det fame factory han var med i? Den blonda killen i alla fall.

Jag satt vid bordet bredvid Peder Fredricsson på ett mcd, också i Varberg.

Jag stod i samma matkö som två komiker på en flygplats, Peter någonting och han som är fd polis.

Det är väl allt jag har sett i kändisväg utanför deras yrken.
 
Jag har bott granne med Leif GW och dansat tango med honom i hans jaktpub.
Dottern (då två år) har dragit kungen i byxbenet och kallat honom pappa...
 
Jag mötte Lassie...

En kompis till mig skulle flyga hem från Rom, tillsammans med sin sambo och deras dotter, när ett gäng män i mörka kläder närmade sig... Dottern, då tre år, sprang rakt in i folksamlingen, till mannen med hatt, solglasögon och glittervante på ena handen (@Enya ;)). Den mannen tog då dottern i handen och ledde tillbaka henne till föräldrarna... "Nice little girl!" sa han till dem. De log storögt mot mannen och sade "Thankyou!"

MJ himself! :D
 
- När jag var yngre så var jag på en djurmässa i Stockholm och då råkade jag springa rakt in i Uffe Larsson.

- För ett par år sen skulle jag och en kompis flyga till Luleå och på samma plan (med platserna bredvid och runt omkring oss) så satt hela Rix FM crewn med bland annat Gert Fylking. Hela EMD satt bredvid oss, på samma rad. E-type satt några rader framför oss (men han är så lång så han stack upp) och Andreas Johnson. Jag tror det var han iallafall. Hans unge höll på och klättrade på sätet och prata med mig och kompisen.

- För en vecka sen såg jag Rolf Lassgård sitta på en pub i Stockholm och dricka öl, antagligen med sina polare.

- Sen har jag träffat en drös kända hästmänniskor.

- Jag har träffat ett flertal Youtube"kändisar" också, bla Clara Henry som jag har delat en bulle med xD.
 
Promenerade bakom och så småningom förbi Jemima Kirke (Jessa från GIRLS) när hon har ute och gick med ett av sina två barn. Detta var i Brooklyn där hon bor (både i serien och i verkligheten). Var starstruked hela dagen sen, hon klädde sig och såg ut precis som i serien.

Har tagit betalt av många svenska kändisar under mina år på 7-eleven, bland annat Mikael Persbrandt, Petra Merde, Timbuktu och Björn Gustavsson men Jemima var ju mycket häftigare såklart :p. Varit ute och ätit med jobbet medan kronprinsessan Victoria spelade boule bakom oss också!
 
Kom på att en annan av mina häftigaste var när Håkan Hellström gick förbi mig och sambon i Vällingby centrum, han var på väg upp mot bostadshusen. Vi var i chock och sambon ville så gärna gå fram och hälsa men jag tyckte vi båda två var så himla skabbiga i smutsiga mjukisbyxor och tshirtar (vi var ute på promenad bara). Ångrar mig lite idag, hade varit kul att heja på honom...

Några år tidigare när jag var typ 16 år gammal så såg jag Lars Winnerbäck (min då största idol) och Håkan Hellström gå promenad tillsammans i Vasastan med varsin barnvagn.
 
en kändig skulle typ kunna presetera sig för mig utan att jag skulle fatta att det är en kändig, så bra koll har jag
Dock har jag vunnit en frågesportstävling som Ulf Elving hade på vår fritidsgård när jag va liten, fick väja på en singel eller en glass som pris, jag valde glassen (vart typ 6-7 år då), sen har jag fest ihop md Christer Björkman, men det var innan han blev kändis på det viset, fick hans första kasettband, du o jag o en flaska vin vill jag minnas att den hette, var bästa kompis med hans kusin på den tiden.
 
"Musse" med vänner knatade in på mitt gamla jobb och provade diverse militärkläder. Mycket trevlig herre som gärna småpratade om hästar och hans nya karriär som jockey medan jag frenetiskt försökte hitta saker i rätt storlek. Personal shopper för en dag blev jag :P
Alexander "The Mauler" Gustafsson håller på med samma hobby som mig och min sambo och är även sedan en tid tillbaka medlem i sambons lag. Oerhört artig, sympatisk och rolig kille!
Har sett "Arga Kocken" ett par gånger vid Odengatan-isch. Ser alltid bitter ut. Verkar inte vara lika trevlig som ovanstående.
Gick i samma skola som Nanne Grönwalls söner. Vi kan ju säga som så att det inte var rektorn som hade elevernas uppmärksamhet på skolavslutningarna..
Andreas Wilsons bror är präst och jobbade tidigare i samma kyrka som min mamma. När vi var där på julnattsmässa var även Andreas där och jag fick såväl autograf som en kort pratstund.
Såg Alex Schulman på IKEA.
Gills Morgan från Ullared som kändis? För honom har jag också sett XD
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 634
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
5 318
Senast: _Taggis_
·
Hundavel & Ras ny här jag med,vill bara höra o ev få lite svar. min älskade mitzy Lhasa apso var drygt 10 år o jag var så glad att hon aldrig varit...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 774
Senast: Gnist
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt så får jag alltid en relation med en väg jag måste åka ofta. Det är som att jag lär känna vägen på ett mer personligt...
2
Svar
29
· Visningar
4 152
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp