Jag ramlar på Pär i Sabaton i byn lite nu och då (han har släkt i en av grannbyarna). Bäst var en gång på ICA när jag hade en Sabaton-hoodie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
2024-04-18De måste varit ett tag sen.
Jag har tankspritt stirrat ut några kändisar för att jag inte kunde placera dem. De stirrade tillbaks, typ.Jag är typ helt ansiktsblind och skulle nog kunna gå förbi min egen mamma om jag mötte henne vid ett tillfälle utan sammanhang, så jag häpnar över folk som känner igen random kändisar! Särskilt utan allt smink och ståhej.
Är det inte lite creepy att smygfota folk i affären? Be om en selfie istället!Visa bifogad fil 161398
Per Gessle
Det händer nog jätteofta. Samma sak med folk som arbetar i kassan i mindre städer. Jag vet inte hur många gånger jag automatiskt hejar på personal jag möter på gatan men absolut inte känner. "Oh a face! I must know this person!" "Hi!" .... Tio sekunder senare: "Who was that? "Jag har tankspritt stirrat ut några kändisar för att jag inte kunde placera dem. De stirrade tillbaks, typ.
Är lite ansiktsblind och har svårt att föreställa mig ansikten på personer jag inte träffat på länge. Alltså kan inte beskriva dem.