Kändisspaningstråd!!

Sv: Kändisspaningstråd!!

Apropå Snowstorm så var trummisen i bandet rektor på min högstadieskola, och jag var med i elevrådet, så har väl suttit på några möten med honom. Är fortfarande vän med honom på Facebook...
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Apropå Snowstorm så var trummisen i bandet rektor på min högstadieskola, och jag var med i elevrådet, så har väl suttit på några möten med honom. Är fortfarande vän med honom på Facebook...

och vad är svaret på den stora frågan"kan vi få sluta tidigare??"
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

kl

Kom ju på att jag pussat
Dille Diedrichsson sångare i första Snowstorm o låtskrivare
då det begav sig när vi var typ 9-10 år :)

..och att
Håkan Loob , hockespelare/tränare har döpt min nu 14 åriga hund

Martha, träffade Dille för ett litet tag sedan.
Han har blivit väldigt "gubbig"! ;-) Vi ska väl alla den vägen vandra.

Lajke, vi hade Torben som lärare på högstadiet.
Minns att flera av tjejerna (inte jag) plötsligt kom i finkläder och festmake-up till skolan de dagar Samhällskunskap stod på schemat! :-)
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Coolt! Så var det dock inte på vår skola, haha... Eller inte i mina kretsar i alla fall, han var ju gubbe. :wtf: ;)
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Coolt! Så var det dock inte på vår skola, haha... Eller inte i mina kretsar i alla fall, han var ju gubbe. :wtf: ;)

Hahaha!

På "min" tid hade han långt lockigt hår, slitna Lewisjeans och Converse.
Det hade väl alla killar i o f.. ;-)
Men han var inte gubbe då, utan kanske 30-40..?
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Har ni sett eller råkat på nån kändis? OBS!! Konserter o liknande räknas ej! Man måste ha sett kändisen i ett annat sammanhang än där denne är "känd".


Jag såg Niklas Strömstedt idag, på trottoaren utanför ett hotell. Jag släntrade nonchalant förbi. :D

Fullast: Oldsberg och Loket, 7:ans Gatukök.
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Han såg nog ungefär likadan ut men några år äldre... Hjälpte dock inte, haha! Det är möjligt att andra delar av skolan (umgicks väldigt... koncentrerat?) tyckte så men hörde aldrig nåt om det!
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Sprungit på Per Holmgren på ICA (och haft hans bror som chef)

Han springer jag på titt som tätt var och varannan dag :P senast för någon dag sen då jag, pojkvän och häst var ute och promenerade i spåret. Då kom han springades med sin hund. Först tittade han på oss och sa HEEJ! Nästa vända (vi gick mot varandra och han sprang typ två varv så vi möttes igen) sa han TJENA!


För ett par år sen skulle jag och min kompis flyga upp till Luleå för att bo hos hennes mormor. Det var samtidigt som Luleåkalaset var. När vi hade gått på planet ser jag en extremt lång man med långt och krulligt hår. Jag som är totalt värdelös på att känna igen folk oavsett om det är min mamma eller drottningen sa till min kompis: "jag känner igen honom, är han bekant eller något?" samtidigt som kompisen kläcker ur sig att det var E-type.
På samma plan satt vi bredvid, EMD, Andreas Johnson (som för övrigt hade med sig sin unge som klättrade på oss) och Gert Fylking.
Jag som inte hann uppfatta det satt och sjöng för glatta livet när jag upptäckte att dom minsan också satt där och sjöng. Så det vart väl lite av en allsång där i planet haha. Men det var kul och dom var supertrevliga hela högen :)

Annars har jag gått in i Uffe Larsson på en hundutställning, träffat (nåja, sett...) kungen på en invigning på ett nytt museum där jag bodde. Hm, kommer säkert på fler men minns inte riktigt nu :p
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Jag kan svara ;P han var meteorolog på SVT!

wxe0vcrqxhneqxdz1g83g.jpg
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Gick på högstadiet samtidigt som Cecilia Forss-

Stig Ossian Ericson (Fader Fouras) var ingift i min kusins släkt så träffade honom många gånger när jag var yngre. Brukade även få vykort från honom skickade från Fort Boyard:D

Har även träffat på en av medlemmarna i Mando Diao ett antal gånger då hans föräldrar bor i närheten av mina föräldrar. Kan hända att jag ibland ridit förbi deras hus vid ett par tillfällen när jag vetat att han varit på besök hos dom :p

Har också umgåtts en del med ena gitarristen i Sabaton (numera fd medlem) då våra bästa kompisar är förlovade med varandra
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Martha, träffade Dille för ett litet tag sedan.
Han har blivit väldigt "gubbig"! ;-) Vi ska väl alla den vägen vandra.

Lajke, vi hade Torben som lärare på högstadiet.
Minns att flera av tjejerna (inte jag) plötsligt kom i finkläder och festmake-p till skolan de dagar Samhällskunskap stod på schemat! :-)

Hihi, ja när vi umgicks var han också då lite rund..blond o lockar i håret ;)
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Ja o sen kom jag på att jag bodde ( mina föräldrar bor fortf kvar) granne med Björn Starrin
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

*kl*

Här har ni ytterligare en sådan som är värdelös på att känna igen folk, speciellt när dom inte är i "rätt sammanhang".
  • Men jag har gått in i Bingo Rimér då ingen av oss kollade vart vi gick.
  • Flugit samma flygplan som Dileva.
  • Tagit betalt och letat rätt informationsbroschyr till Lasse Åberg (som jag beundrade oerhört mycket vid tidpunkten, men det tog nog ändå ett flertal minuter innan jag kom på vem det var), när jag jobbade på ett museum.
  • Tydligen har jag pratat med E-type på Gröna Lund.
  • Suttit framför Kicki Danielsson i Brynäs spelarbuss, som fick agera ersättningsbuss när tågen krånglade. Vi satt vid sådanna där fyra sätten med bord emellan. Hon hade precis fått hem en valp.
  • Diverse "halvkändisar" inom den svenska EDM-världen. Upptäckte för några veckor sedan att jag träffat artisten Miranda på diverse fester och dessutom var vän med henne på facebook. Sen tog det ytterligare några dagar innan jag insåg att det var samma Miranda som min äldre sambo och hans bästa vän brukar lyssna på när musiken blir nostalgisk framåt småtimmarna. Sambon blev starstruck när jag hade kopplat ihop allt och dessutom kom ihåg att berätta det för honom.
  • Bott (lantis)granne med våran distansstjärna Maria Hagman Eriksson. Vi kom dock på sniskan hos varandra redan som småttingar.
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

De två jag kommer på som senast är:

- blivit tacklad av Caroline af Ugglas i en taxfreeshop på Arlanda

- såg Thomas Östros på ica i helgen
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Jag har äntligen äntligen sett Noel Fielding på stan! Han är en av mina husgudar. Jag gick förbi ett café där jag hade varit en gång tidigare och sett hans tavlor. Kollade in genom fönstret, mest för att dregla över de franska bakverken... Och så satt han därinne! Jag vet inte om det berodde på att jag var ridklädd och bar omkring på en bas (en relativt underlig kombo antar jag) eller för att jag kanske stirrade lite för länge, men han log och vinkade! Iiiiih!!!

Jag lyckas alltid se kändisar när jag har ridkläder. Skakade hand med Sir Ian McKellan häromåret när han oanmäld kom inklivande på min ridskola. Och såg Julian Barratt på gatan utanför mitt hus när jag var på väg hem från stallet en gång. :D (Mighty Boosh-fanet i mig är helnöjd!)
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Uppdaterar min ridkläds-teori med att jag också har träffat Matt Smith (nuvarande dr who) och försett honom med ridskor, ridhjälm (jag tog den fulaste vi hade haha!) och även med min håriga och tämligen illaluktande fleecejacka, innan jag placerade honom på en häst.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 634
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
5 318
Senast: _Taggis_
·
Hundavel & Ras ny här jag med,vill bara höra o ev få lite svar. min älskade mitzy Lhasa apso var drygt 10 år o jag var så glad att hon aldrig varit...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 774
Senast: Gnist
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt så får jag alltid en relation med en väg jag måste åka ofta. Det är som att jag lär känna vägen på ett mer personligt...
2
Svar
29
· Visningar
4 152
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp