Kändisspaningstråd!!

Såg Ernst Kirchstager (hur han nu stavar sitt efternamn) i Nora förut :p
Han är lång, verkligen jättelång.

Lite kuriosa så gick min mamma i samma klass som Tomas Ledin och konfirmerades med Björn Skifs :p
 
Mark Levengood m. familj har träffats på i hissen här hemma ett par gånger. Danny har jag sett på Konsum i samma hus och Bard på Hemköp. Har även mött Uggla på centralstationen. Arne Weise satt bredvid mig på tunnelbanan en gång. Jag är otroligt bra på att glömma namn men jag har iaf fikat mittemot ärkeräv från melodifestivalen och ätit julbord mittemot en hallåa. Jag känner heller aldrig igen kändisar, det är pojkvännen som puttar och påpekar.
 
Jag som är hemma i trädgårdssvängen såg Karin Berglund (författare) och Lars Kranz (skapare av Wij trädgårdar i Ockelbo) i lördags. Jag pratade en stund med Karin också bara för att tala om att jag gillade hennes tal.

Bildbevis:
lennart-talar.JPG

Karin i mitten och Lars till höger.

Som kuriosa har jag gått i samma skola som Marcoolio. Samtidigt som han. Alla visste vem det var då han inte var särskilt lugn och fin.
 
Har sett Anna Book sola topless. Sprang på en kille från Top Gun på pressbyrån i min gamla hemstad (pytteliten håla i värmland). Hans frus familj är visst från krokarna där
 
Blev nästan översprungen i Sthlm av Richard Herrey när jag var där och julshoppade under universitetstiden. Det var i slutet av dagen och jag var allmänt less så jag fräste rätt bra, han bad ordentligt om ursäkt :D Det var då jag såg vem det var.

Lill-Babs har ridit på pappas hästar men det var innan jag föddes :)
 
Visserligen ett tag sedan, men förra året var jag på en tämligen full flight från oslo till sthlm. Står o väntar på att bussen till planet ska fyllas o köra till planet varpå helt plötsligt Carola står med näsan några cm från min.

Var så fräck att jag faktiskt sa hej och frågade hur hon hade haft det i norge samt berättade att jag sett humorshowen hon deltagit i på norsk tv. Hon var väldigt trevlig o pratade på under bussturen :)

Inte blyg jag inte :angel::o:cautious:
 
Jag har råkat gå in i Nanne Grönvall (som för övrigt också är superkort!) Sen har jag tagit en öl med Björn Skiffs. :p
 
Jag bor granne med Orup, innan bodde Jens Lapidus i den lägenheten. Igår krockade jag med Mikael Persbrandt utanför Rival. Makarna Strömstedt bor också runt hörnet, upplyste sambon om. Jag känner aldrig igen någon, men min sambo viskar vid behov. Sen har vi några kändisföräldrar på dagis.

Jag misstänker att vi så att säga hänger i samma kvarter. Lägg till Micke Nyqvist, Eagle-Eye Cherry, Andreas Johnson, Stellan Skarsgård, diverse nyhetsankare... Poppis ställe!

Mitt mesta kändisspaningstillfälle var för massor med år sedan när jag jobbade extra i kassan på Ica, dagen före nyårsafton och det var i princip kö genom hela butiken. Plötsligt tittar jag upp och ser någon som är helt sjukt lik Orlando Bloom gå ut genom kassan, men avfärdar det som Ica-framkallat delirium. För att dagen efter läsa i Aftonbladet att han var i Stockholm och på jakt efter hummer. Så ja, det var Legolas himself.

Häromveckan åt jag nästan korv med Carl Bildt (plus tillhörande säpovakter) på Östermalmstorg. Han pratar lika roligt i verkligheten :)
 
Jag träffade Hugh Grant hösten 2012 - vi var på en liten bar för o fira en väns födelsedag när snubben dyker upp. Min vän krockar med hans vän på vägen till toaletten och blir introducerad - så blir även jag, så både handskak och kallprat med herr Grant kan jag skryta med! Han spenderade sen större delen av kvällen med att flörta med min (då 21 åriga) vän.

Har sprungit förbi Arthur Darvill på gatan också, och i December satt jag brevid Helena Bonham Carter när jag såg Coriolanus på Donmar Warehouse. DJUUUUPA andetag när jag insåg vem som satt brevid mig :p
 
Jag träffade Hugh Grant hösten 2012 - vi var på en liten bar för o fira en väns födelsedag när snubben dyker upp. Min vän krockar med hans vän på vägen till toaletten och blir introducerad - så blir även jag, så både handskak och kallprat med herr Grant kan jag skryta med! Han spenderade sen större delen av kvällen med att flörta med min (då 21 åriga) vän.

Har sprungit förbi Arthur Darvill på gatan också, och i December satt jag brevid Helena Bonham Carter när jag såg Coriolanus på Donmar Warehouse. DJUUUUPA andetag när jag insåg vem som satt brevid mig :p

Åh herreguuuhuhuhud jag hade dött. Antagligen mest av Helena Bonham Carter eftersom herr Grant ändå är lite slemmig.
 
Jag fick en glimt av Obama i sin bil när jag var ute på shoppingtur i NY. Är också ganska säker på att gamla supermodellen Iman sprang förbi mig i Soho. :)
 
Jag har också sett Ernst och kan intyga att han är lång, verkligen j-ä-t-t-e-l-å-n-g :P

Det var i Simrishamn för några år sedan. Han stod nere på parkeringen vid hamnen och jag gick på gatan ovanför... Jag är 175 typ och vi var nästan i jämnhöjd även om parkeringen är minst 30-40cm lägre ner .__.
 
Blev nästan översprungen i Sthlm av Richard Herrey när jag var där och julshoppade under universitetstiden. Det var i slutet av dagen och jag var allmänt less så jag fräste rätt bra, han bad ordentligt om ursäkt :D Det var då jag såg vem det var.

Lill-Babs har ridit på pappas hästar men det var innan jag föddes :)
Fast du bor ju i Berghagen-land - har du inga sådana rapporter?
 
Någon som kommer ihåg tv-serien Tre Kronor? Förra sommaren kom "Charlie Bärnsten" fram till mig på mitt jobb och pratade en stund. :D
För några år sedan kom Dag Finn från hårdrocksgruppen Sha-Boom till mitt jobb. Jobbade på en soptipp och mumlade något skitkorkat om att vi inte hade kändisar här så ofta. :banghead: Han svarade att även kändisar måste ju slänga sina sopor. Jag fick fram något begåvat i stil med "ja, det förstås..." :o
 
Ja, just ja, förra vintern tog jag hand om Tommy Ekmans hästar. Hur kunde jag glömma det? Jag har ju noll koll på kändisar så först fattade jag inte vem han var. En vanlig snubbe liksom. Sen när jag fattade att han var schlagerlåtskrivare/musiker/artist så hade vi ju pratat så många gånger att det inte var så märkvärdigt.
 
@Hyacinth + @Manza

Vart fasen bor ni egentligen? Jag antar att vi bor i samma stad. Jag tycker min adress borde locka gräddan men här ekar det tomt mellan husen i brist på kända ansikten :D Ja, förutom Alex Schulman då som dyker upp då och då. Vet inte om han bor här eller bara har samma stammishak som jag.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 634
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
5 318
Senast: _Taggis_
·
Hundavel & Ras ny här jag med,vill bara höra o ev få lite svar. min älskade mitzy Lhasa apso var drygt 10 år o jag var så glad att hon aldrig varit...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 774
Senast: Gnist
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt så får jag alltid en relation med en väg jag måste åka ofta. Det är som att jag lär känna vägen på ett mer personligt...
2
Svar
29
· Visningar
4 152
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp