Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rödhåriga hockeyspelaren?
Jag känner en som gått i hans klass.Som kuriosa har jag gått i samma skola som Marcoolio. Samtidigt som han. Alla visste vem det var då han inte var särskilt lugn och fin.
Jag bor granne med Orup, innan bodde Jens Lapidus i den lägenheten. Igår krockade jag med Mikael Persbrandt utanför Rival. Makarna Strömstedt bor också runt hörnet, upplyste sambon om. Jag känner aldrig igen någon, men min sambo viskar vid behov. Sen har vi några kändisföräldrar på dagis.
Jag träffade Hugh Grant hösten 2012 - vi var på en liten bar för o fira en väns födelsedag när snubben dyker upp. Min vän krockar med hans vän på vägen till toaletten och blir introducerad - så blir även jag, så både handskak och kallprat med herr Grant kan jag skryta med! Han spenderade sen större delen av kvällen med att flörta med min (då 21 åriga) vän.
Har sprungit förbi Arthur Darvill på gatan också, och i December satt jag brevid Helena Bonham Carter när jag såg Coriolanus på Donmar Warehouse. DJUUUUPA andetag när jag insåg vem som satt brevid mig
Fast du bor ju i Berghagen-land - har du inga sådana rapporter?Blev nästan översprungen i Sthlm av Richard Herrey när jag var där och julshoppade under universitetstiden. Det var i slutet av dagen och jag var allmänt less så jag fräste rätt bra, han bad ordentligt om ursäkt Det var då jag såg vem det var.
Lill-Babs har ridit på pappas hästar men det var innan jag föddes
Fast du bor ju i Berghagen-land - har du inga sådana rapporter?