Kändisspaningstråd!!

Sv: Kändisspaningstråd!!

Kom på en till, stötte på Björn Gelotte, gitarristen i In Flames (mitt favoritband). Jag och en vän var utanför Sonisphere-festivalen och försökte hitta in till ingången. Till mig (som har en tröja med texten "In Flames - Probably the best band in the world") säger han "snygg tröja" och jag stammar fram ett tack. Min vän, som hört bandet men inte mer, är inte lika starstruck. Följande konversation uppstår:
Vän: Hej, ursäkta, ska du på Sonisphere?
Björn: (lite tagen av frågan, eftersom jag uppenbarligen vet vem jag är) ja...
Jag: (väsande till min vän) Jennie, han spelar i In Flames :o
Vän: Ojdå, jahaaa! Men vet du var man kommer in? :D

Han visade sedan hur man skulle gå och sen var den festivalen gjord!


ÅH jag har gjort samma grej som din kompis! Björn kom fram till mig efter en konsert på SRF och sa "Va bra bas du spelar" och jag, som inte har en aning om vem det är sa bara "jaha, tack du" medan mina bandmedlemmar dog i bakgrunden och sedan skällde ut mig för att jag inte hade ens bjudit honom på öl.
Jag såg honom lite senare och gick fram och sa "Va bra gitarr du spelar!" :D

(jag är inte alls insatt i hårdrocksvärlden)
 
Sv: Kändisspaningstråd!!

Knapp

Jag såg bygg-Matte från bygglov i Vinslöv i våras. Det var på ett ställe som säljer husvagnar och husbilar. Matte stod och stekte pyttipanna utomhus, som folk skulle bli bjudna på:p
 
Har jag sett i syne? Tyckte jag såg Dominic Monaghan (från Lost) idag i Stockholm. Iofs kan det stämma för jag googlade och hittade detta:

"Tolv avsnitt ska spelas in i Sverige med start i slutet av april."
Läs mer här: http://www.svd.se/kultur/nyqvist-gor-thrillerserie-i-sverige_8960496.svd

Han är alltså med i en serie som filmas i Sverige from slutet av april, de kanske filmar ännu?

Vad tror ni, kan jag ha sett rätt? Killen pratade engelska iaf.

Nån mer som har nån kändisspaning att dela med sig av? :)
 
Jag åkte tunnelbana med skolan och sen börja en tjej mer eller mindre skrika.
Jag frågar vad det är och så är det han den där 16 åringen från lets dance.
Lite ironiskt för vi missade tunnelbanan vi skulle gå på och fick gå på en senare, haha:D
 
Har jag sett i syne? Tyckte jag såg Dominic Monaghan (från Lost) idag i Stockholm. Iofs kan det stämma för jag googlade och hittade detta:

"Tolv avsnitt ska spelas in i Sverige med start i slutet av april."
Läs mer här: http://www.svd.se/kultur/nyqvist-gor-thrillerserie-i-sverige_8960496.svd

Han är alltså med i en serie som filmas i Sverige from slutet av april, de kanske filmar ännu?

Vad tror ni, kan jag ha sett rätt? Killen pratade engelska iaf.

Nån mer som har nån kändisspaning att dela med sig av? :)

Verkar som de började filma i början av maj och att Dominic är kvar till oktober, enligt denna Aftonbladetartikel.
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article18821407.ab

Har missat det helt! Hade nån inspelning utanför fönstret i mitten av maj som jag inte lyckats ta reda på vad det var, ännu en serie att hålla koll på då ;)
 
Kan ganska definitivt säga att det är Dominic (eller kan iaf definitivt säga att han är i Stockholm)! Min kompis spelar mot honom i serien och de hänger numera frekvent. Kan även meddela att han bor på Söder under inspelningstiden!
 
Jag bor granne med Orup, innan bodde Jens Lapidus i den lägenheten. Igår krockade jag med Mikael Persbrandt utanför Rival. Makarna Strömstedt bor också runt hörnet, upplyste sambon om. Jag känner aldrig igen någon, men min sambo viskar vid behov. Sen har vi några kändisföräldrar på dagis.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 634
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
5 318
Senast: _Taggis_
·
Hundavel & Ras ny här jag med,vill bara höra o ev få lite svar. min älskade mitzy Lhasa apso var drygt 10 år o jag var så glad att hon aldrig varit...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 774
Senast: Gnist
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt så får jag alltid en relation med en väg jag måste åka ofta. Det är som att jag lär känna vägen på ett mer personligt...
2
Svar
29
· Visningar
4 152
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp