Kan ni raserna

Sv: Kan ni raserna

Men det är ju skumt att NF på bilden är svart/vit, därför tror jag att det är en Landseer...

//E

Jag har inte sett bilden för min dator vägrar öppna sidan.... Så huruvida just den hunden är en NF eller Landis vågar jag inte uttala mig om. Men det verkar ju inte som det var nån större ordning på det där testet så det kan säkert mycket väl vara en Landis ;)

Ville bara påpeka att färgen finns hos nuffarna :)

Här har vi en:

Scottish%20Open%20Show%20puppy%20winner.copy.jpg
 
Sv: Kan ni raserna

Nu kom jag äntligen in... Jo, jag tror nog faktiskt att det är en NF på den bilden i testet. Ska inte svära på det men det tror jag.
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 242
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 410
Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 684
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 593
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp