Kan ni raserna

Sv: Kan ni raserna

:rofl: neej, fy vad dålig man är... 11 rätt:angel:
Jag som brukar ha stenkoll... pinsamt?
 
Sv: Kan ni raserna

Du har alla rätt!

Grattis, du har stenkoll! Det finns inte en hundras i världen som du inte kan namnge och egenskapbenämna. Ett smycke, en rosett, ingenting är för mycket för din ögonsten där hemma.

men weimaranern tyckte jag mer såg ut som en grandis :crazy: eller så beror det på att jag e trött :D
 
Sv: Kan ni raserna

Resultat

Du har alla rätt!

Grattis, du har stenkoll! Det finns inte en hundras i världen som du inte kan namnge och egenskapbenämna. Ett smycke, en rosett, ingenting är för mycket för din ögonsten där hemma.
 
Sv: Kan ni raserna

Asch, 17 rätt, tyckte whippeten såg ut som en greyhound. Tyckte det var lite svåra bilder och weimeranaren var helt klart en GD:p
 
Sv: Kan ni raserna

*s*
Just weimaranen funderade jag lite på också. Färgen sa weimaran men jag tyckte den såg väldigt grov och stor ut. Inte har de så stora läppar...
Och Cockern var som sagt var en amerikanare.
 
Sv: Kan ni raserna

Behöver jag säga att jag har stenkoll..... ;)

Och här är beviset :D
Hundtest.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Kan ni raserna

15 rätt, men jag tycker då att vissa av bilderna var lite missvisande
ur rassynpunkt...
 
Sv: Kan ni raserna

Jag hade alla rätt och blev väldigt förvånad. Men men, då får man känna sig lite duktig i dag också ;)
 
Sv: Kan ni raserna

Vilket segt test!

Tog mig 20 min att göra testet för den laddag super segt.

Resultat

Du har 14 rätt

Bravo, du kan det mesta om hundar. Troligtvis spenderar du den mesta av din tid i skog och mark tillsammans med din fyrbenta vän.
 
Sv: Kan ni raserna

Håller med om att bilden var dålig, jag som har/ har haft både Golden och Tollare kunde inte se vilken ras det var...
 
Sv: Kan ni raserna

Den reagerade jag också på. Men enda alternativet var weimaran, de andra gick ju inte alls :)

Fan vad sur jag blev när jag såg det! Weimaraner har inga svarta pigment och den har på tok för korta öron och för långa läppar... Pinsamt...

Nån mer som reagerade på New Foundlanden? Får de verkligen vara svart/vita?

//E
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 242
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 410
Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 684
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 593
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp