Kan ni raserna

Sv: Kan ni raserna

Alla rätt...

Tyckte det var förvånande att så få som 4% hade alla rätt. Tyckte inte det var så svårt ens utan valmöjligheter :-) (tänkte ras, tittade på alt sedan)
 
Sv: Kan ni raserna

jag fick bara 16 rätt, fast blev rätt nöjd ändå:angel: . Vissa av raserna var ganska knepiga tycker jag:o
 
Sv: Kan ni raserna

Resultat

Du har alla rätt!

Grattis, du har stenkoll! Det finns inte en hundras i världen som du inte kan namnge och egenskapbenämna. Ett smycke, en rosett, ingenting är för mycket för din ögonsten där hemma.

:D
 
Sv: Kan ni raserna

Fråga 6... Flatvoated retriever?

(japp, ALLA RÄTT! Nu var det 3% som fått det av 473 pers = ~15 pers... Fem av dessa representerade här!)
 
Sv: Kan ni raserna

Alla rätt ! Men en av frågorna där Expressen trodde att det var en weimaraner är en blå Grand Danois.
 
Sv: Kan ni raserna

Den reagerade jag också på. Men enda alternativet var weimaran, de andra gick ju inte alls :)
Jag hade alla rätt, men tvekade faktiskt lite på golden och Tollare. Lite för lång nos och ljus för tollare, men bilden var så dålig så jag blev tveksam.
 
Sv: Kan ni raserna

Det finns faktiskt relativt många "felfärgade" tollare.
Personligen tycker jag faktiskt att de är snyggare
 
Sv: Kan ni raserna

17 rätt fick jag:) Fast visst var weimaranen en GD:mad: Och flatvoatet retriver vad e det:confused: :rofl:
 
Sv: Kan ni raserna

Resultat

Du har alla rätt!

Grattis, du har stenkoll! Det finns inte en hundras i världen som du inte kan namnge och egenskapbenämna. Ett smycke, en rosett, ingenting är för mycket för din ögonsten där hemma.

Mellanschnauzern hade jag ioförsig velat ha till skotte.
Golden är nog en jaktgolden, de brukar vara smäckrare än utsällningsvarianten.
Trodde dessutom att svartvita newfoundlands är landseer...
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 242
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 410
Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 684
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 597
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp