Kampen om ringen - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
glömmeralltröstar på klara

Jag tycker det är väldigt märkligt att hon nämner tvillingar i inlägget utan att reflekteraa över att jag och q kan vara det
Habina röstar på GA och du börjar ifrågasätta varför. Det i mina ögon är ett försvar. Visst, det kan ju bero på att du inte håller med, men i mina ögon försvarar du GA och vill lägga "skulden" på BSF istället. Jag vet inte vad jag ska göra av det. Nu är jag tyvärr lite rädd att jag vill sätta BSF åt det goda hållet eftersom hon och jag var tvillingar i förra leken jag var med i. Måste verkligen akta mig för att göra det misstaget.

När jag läser diskussionen är det GA som börjar fråga dig vad du menar med 30% när man brukar räkna med en tredjedel och BSF hakar på. Fast jag vet ju inte om det är viktigt... O_o

Men helvete så jobbigt.
Först ingen misstänkt och sen ingen misstänkt och sen ingen misstänkt och sen fick jag plötsligt två på radarn

Röstlista DL 1
17:59 Habina röstar på glömmerallt
19:51 Blacksmithfarm röstar på quater4ever
20:47 fio röstar på Blacksmithfarm
21:03 Idahoe röstar på Artline
21:12 FiaM röstar på Habina
21:19 Artline röstar på Snurrfian
21:20 Dentaku röstar på LenaH
21:24 Snurrfian röstar på Dentaku
21:24 Mirtai röstar på Blacksmithfarm
21:25 Gabby_Ossi röstar på Mirtai
21:26 LenaH röstar på quarter4ever
21:28 Klara röstar på Idahoe
21:28 cirkus röstar på FiaM
21:28 quarter4ever röstar på Dentaku
21:29 bollen__ röstar på Blacksmithfarm

21.31 glömmerallt röstar på klara

Niyama missar röst och Glömmerallts röst kom för sent.

Blacksmithfarm 3
quarter4ever 2
Dentaku 2
Glömmerallt 1
Artline 1
Habina 1
LenaH 1
Idahoe 1
Mirtai 1
FiaM 1
Snurrfian 1

@LenaH ( fick inte med citatsvar?)
jo jag vet
vi får väl se resultatet snart
Du brukar vara en av mina
"usual suspects"
tillsammans med Lobelia
Men brukar ha fel de flesta gångerna
men är övertygad om att
Lobelia iaf är Sauron
med tanke på lekens alla twister...

Senast ändrad:
glömmeralltröstar på klara

Jag tycker det är väldigt märkligt att hon nämner tvillingar i inlägget utan att reflekteraa över att jag och q kan vara det

Intressant att du tar upp det. Jag hade ett röstinlägg klart när tanken slog mig. Fick hitta på något annat i panik. Fast nu blir jag ju osäker när du skriver ut det i klartext, att det kan vara så.

Själv har jag fortfarande inte direkt någon misstänkt. Att jag själv blir misstänkt för att jag är så trött att ögonen går i kors så att jag inte orkar vara jätteaktiv är väl som det är. Om jag klarar lynchen(finns väl extraröst?) så kan jag redan nu flagga för att jag inte kommer att vara på topp i morgon heller.

Röstinlägg mot vem? Vad är det du blir osäker på?

Jag tänkte rösta på Q4E. Men när jag satt och skrev inlägget slog det ner som en blixt. Tänk om du och hon är tvillingar. Och hon hade redan (minst) en röst, så jag vågade inte chansa på det. Nu när du skriver ut i klarttext att ni skulle kunna vara tvillingar blir jag dock osäker. Skulle man verkligen göra så som tvilling?

Intressant att du tar upp det. Jag hade ett röstinlägg klart när tanken slog mig. Fick hitta på något annat i panik. Fast nu blir jag ju osäker när du skriver ut det i klartext, att det kan vara så.
Jag håller med
Vem har egentligen nytta av att skriva ut på näsan vilka som kan vara tvillingar?
Det kan å andra sidan bara vara ett högt tänkande
men konstigt är det!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka