Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vid en stoppad lynch åker väl inte nästa person "på tur"? Då är det väl ingen som åker? Eller har jag förstått fel nu igen..
Men stoppad lynch betyder väl att ingen blev lynchad? Så var det i en lek där @Dentaku var BM och stoppade lynchen på sig själv...
Då hade jag missförstått det helt! Sorry @fio för att jag rör till det!En stoppad lynch är det ju inte, en stoppad lynch är ju just det, ingen dör.
Och @LenaH, det har ni rätt i. Jag kom inte så långt då jag tyckte att jag hittade lösningen redan på ringbäraren .Och/eller Gandalf.
Och hur funkar det med Gollum, det var ju några som trodde att BSF var Gollum... och Gollum klarar sig ju undan en lynch?
Gollum, ny specialroll, har ett beskydd och kan stoppa en lynch mot sig självOch hur funkar det med Gollum, det var ju några som trodde att BSF var Gollum... och Gollum klarar sig ju undan en lynch?
Skulle du göra det om det var en ulvkollega då? Det blev en aning intressant nu precis som @Klara skriver...
Gollum, ny specialroll, har ett beskydd och kan stoppa en lynch mot sig själv
Tror att det magiska ordet är stoppa, precis som BM kan.
Det finns flera alternativ, en stoppad lynch eller en extra röst och lottning känns som det som verkar troligast.
Nu är du typ åtta på @bollen__ !Om det varit en stoppad lynch så hade väl lynchen varit just stoppad och det var den ju uppenbarligen inte eftersom Q dog?
Nu är du typ åtta på @bollen__ !
Många som gillar mig idagNu är du typ åtta på @bollen__ !
Jag törs påstå att q4e inte hunnit se min röst på henne, se hennes reaktion efteråt.Det är lite intressant att Q4E valde att lägga sin röst på Dentaku när jag tittar på röstlistan. Varför röstar inte Q4E på BSF för att försöka säkra sig själv? Det fanns redan två röster på BSF när Q4E röstar och två röster på Q4E, det logiska om inte BSF är ulv vore att lägga sin röst där för att försöka rädda sig själv, speciellt i första DL. Skulle det betyda att BSF är ulv?
Röstlista DL 1
17:59 Habina röstar på glömmerallt
19:51 Blacksmithfarm röstar på quater4ever
20:47 fio röstar på Blacksmithfarm
21:03 Idahoe röstar på Artline
21:12 FiaM röstar på Habina
21:19 Artline röstar på Snurrfian
21:20 Dentaku röstar på LenaH
21:24 Snurrfian röstar på Dentaku
21:24 Mirtai röstar på Blacksmithfarm
21:25 Gabby_Ossi röstar på Mirtai
21:26 LenaH röstar på quarter4ever
21:28 Klara röstar på Idahoe
21:28 cirkus röstar på FiaM
21:28 quarter4ever röstar på Dentaku
21:29 bollen__ röstar på Blacksmithfarm
21.31 glömmerallt röstar på klara
Niyama missar röst och Glömmerallts röst kom för sent.
Blacksmithfarm 3
quarter4ever 2
Dentaku 2
Glömmerallt 1
Artline 1
Habina 1
LenaH 1
Idahoe 1
Mirtai 1
FiaM 1
Snurrfian 1
hm
detta får mig nästan att vilja ändra röst
Det är lite intressant att Q4E valde att lägga sin röst på Dentaku när jag tittar på röstlistan. Varför röstar inte Q4E på BSF för att försöka säkra sig själv? Det fanns redan två röster på BSF när Q4E röstar och två röster på Q4E, det logiska om inte BSF är ulv vore att lägga sin röst där för att försöka rädda sig själv, speciellt i första DL. Skulle det betyda att BSF är ulv?
Röstlista DL 1
17:59 Habina röstar på glömmerallt
19:51 Blacksmithfarm röstar på quater4ever
20:47 fio röstar på Blacksmithfarm
21:03 Idahoe röstar på Artline
21:12 FiaM röstar på Habina
21:19 Artline röstar på Snurrfian
21:20 Dentaku röstar på LenaH
21:24 Snurrfian röstar på Dentaku
21:24 Mirtai röstar på Blacksmithfarm
21:25 Gabby_Ossi röstar på Mirtai
21:26 LenaH röstar på quarter4ever
21:28 Klara röstar på Idahoe
21:28 cirkus röstar på FiaM
21:28 quarter4ever röstar på Dentaku
21:29 bollen__ röstar på Blacksmithfarm
21.31 glömmerallt röstar på klara
Niyama missar röst och Glömmerallts röst kom för sent.
Blacksmithfarm 3
quarter4ever 2
Dentaku 2
Glömmerallt 1
Artline 1
Habina 1
LenaH 1
Idahoe 1
Mirtai 1
FiaM 1
Snurrfian 1
Jag törs påstå att q4e inte hunnit se min röst på henne, se hennes reaktion efteråt.
Höll på att missa detta: @FiaM förstår jag eftersom du la rösten där men vem är den andra som ger utslag?Men helvete så jobbigt.
Först ingen misstänkt och sen ingen misstänkt och sen ingen misstänkt och sen fick jag plötsligt två på radarn
Det finns flera alternativ, en stoppad lynch eller en extra röst och lottning känns som det som verkar troligast.
Jag törs påstå att q4e inte hunnit se min röst på henne, se hennes reaktion efteråt.
hm
detta får mig nästan att vilja ändra röst
Fast strax därefter kom ju du och slog spiken i kistan för @Blacksmithfarm (vart tog hon vägen förresten, trodde hon att hon blev lynchad?) och då trodde väl Q4e att hon var safe?Jag funderade på samma sak som @Snurrfian skriver, men precis som @LenaH skriver så hade inte q4 hunnit se hennes röst för då borde hon inte skriva som i det citerade. q4 skrev det 21.29, iofs går det ju ganska snabbt att skriva en röständring för att rädda sig själv sas. Så det är lite konstigt ändå...