Ja och då kontrar jag med att Q inte skulle behöva göra det om @bollen__ gjorde det istället?
Frågan är ju om bollen__ skulle sticka ut näsan så tydligt och göra en sådan räddning av en kollega.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja och då kontrar jag med att Q inte skulle behöva göra det om @bollen__ gjorde det istället?
Jaha du tänkte så ja där har du en poäng, behöverfundera lite mer på det där.
bollen och Bsf borde inte vara i lyan tillsammans i varje fall.
Varför åt det goda hållet, hänger inte med där?
@Lobelia och @Paddington får gärna svara på om stoppad lynch är just stoppad eller om det kan betyda att någon annan dör?
Ja jag tänkte ju också på henne som Gollum, men iom att q4 inte ändrade sin röst till bsf så funderade jag som snurrfian om att de kunde va ulvar båda 2.
Alltså jag tänker att bsf lagt en extraröst på q4 för att rädda sig själv.
Vem annars skulle lagt en extraröst på q4? Att det blev just q4 var ju ren tur som jag ser det. Och att lotten trillade rätt var också ren tur.
Vem annars skulle lagt en extraröst på q4? Att det blev just q4 var ju ren tur som jag ser det. Och att lotten trillade rätt var också ren tur.
Det var 11 stycken som fick röster på sig. Då finns risken att Bilbo är någon av dem.
Det jag funderar på är om Gollum eller en ulv röstade på någon med röster i hopp om att hen var Bilbo och därmed chans på ringen. Men samtidigt förstår jag att man vill rösta något annat än ströröst.
Det var 11 stycken som fick röster på sig. Då finns risken att Bilbo är någon av dem.
Det jag funderar på är om Gollum eller en ulv röstade på någon med röster i hopp om att hen var Bilbo och därmed chans på ringen. Men samtidigt förstår jag att man vill rösta något annat än ströröst.
Que?Det var 11 stycken som fick röster på sig. Då finns risken att Bilbo är någon av dem.
Det har ni rätt i Ja jag menar frodoDet var 11 stycken som fick röster på sig. Då finns risken att Bilbo är någon av dem.
Fast så tydlig är den ju inte, hur skulle vi vetat att q var ulv om hon inte lynchats? Och det kunde ju isf också ha öppnat upp för att räddningen var för @Dentaku som också hade två röster.Frågan är ju om bollen__ skulle sticka ut näsan så tydligt och göra en sådan räddning av en kollega.
Fast jag tänker lite att det kan vara så att det är någon som la en udda röst i lynchen och en röst på Q4E dold eftersom Q4E är ökänd med att hämnd rösta. Lite som i förra leken även om det då var bara en röst som räknades och den dessutom var från en ond.Men VEM la då extrarösten på q4?
Alltså i min bok kan det bara bli en och det är bsf. Eller är det någon annan som tycker att bsf verkar oskum och vill rädda henne?
Fast så tydlig är den ju inte, hur skulle vi vetat att q var ulv om hon inte lynchats? Och det kunde ju isf också ha öppnat upp för att räddningen var för @Dentaku som också hade två röster.
Fast nu börjar jag se ulvar överallt och har jag rätt blir jag väl käk!
Om BSF hade en extra röst så är det inte säkert hon hade sett bollens sista röst. Så det kan lika gärna ha varit någon annan som ville rädda sig själv