Höll på att missa detta: @FiaM förstår jag eftersom du la rösten där men vem är den andra som ger utslag?
jag reagerade på bsf och tänkte mig henne som Gollum. Men med detta resultat så känns det inte alls så.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Höll på att missa detta: @FiaM förstår jag eftersom du la rösten där men vem är den andra som ger utslag?
Och där kom nummer typ nio!Stoppad lynch?
Då kan väl inte någon annan ryka? Eller kan bsf fortfarande vara Gollum, ha stoppat lynchen av sig själv och någon anna rök. Så tror jag inte att det funkar. kanske LL kan förklara.
Jag gissar på extraröster och lottning. Det gör att jag från att ha haft bsf som klart skum (Gollum) till åt det goda hållet.
Stoppad lynch?
Då kan väl inte någon annan ryka? Eller kan bsf fortfarande vara Gollum, ha stoppat lynchen av sig själv och någon anna rök. Så tror jag inte att det funkar. kanske LL kan förklara.
Jag gissar på extraröster och lottning. Det gör att jag från att ha haft bsf som klart skum (Gollum) till åt det goda hållet.
Det är lite intressant att Q4E valde att lägga sin röst på Dentaku när jag tittar på röstlistan. Varför röstar inte Q4E på BSF för att försöka säkra sig själv? Det fanns redan två röster på BSF när Q4E röstar och två röster på Q4E, det logiska om inte BSF är ulv vore att lägga sin röst där för att försöka rädda sig själv, speciellt i första DL. Skulle det betyda att BSF är ulv?
Röstlista DL 1
17:59 Habina röstar på glömmerallt
19:51 Blacksmithfarm röstar på quater4ever
20:47 fio röstar på Blacksmithfarm
21:03 Idahoe röstar på Artline
21:12 FiaM röstar på Habina
21:19 Artline röstar på Snurrfian
21:20 Dentaku röstar på LenaH
21:24 Snurrfian röstar på Dentaku
21:24 Mirtai röstar på Blacksmithfarm
21:25 Gabby_Ossi röstar på Mirtai
21:26 LenaH röstar på quarter4ever
21:28 Klara röstar på Idahoe
21:28 cirkus röstar på FiaM
21:28 quarter4ever röstar på Dentaku
21:29 bollen__ röstar på Blacksmithfarm
21.31 glömmerallt röstar på klara
Niyama missar röst och Glömmerallts röst kom för sent.
Blacksmithfarm 3
quarter4ever 2
Dentaku 2
Glömmerallt 1
Artline 1
Habina 1
LenaH 1
Idahoe 1
Mirtai 1
FiaM 1
Snurrfian 1
Fast som sagt, hon hade troligen inte hunnit se min röst.Det är ju mycket möjligt att Q inte såg andra rösten på sig själv när hon la sin röst. Men hon har varit ganska ifrågasatt ikväll och borde nog ha valt att lägga sin röst på BSF ändå, eftersom hon var den enda som hade två röster innan LenaH la sin röst på Q själv. För att säkra. Samtidigt sa Q själv tidigare ikväll att hon brukar ha en tendens att hämndrösta och inte (som jag tolkade det) ville göra det. Jag håller med, det är tankeväckande.
Fast strax därefter kom ju du och slog spiken i kistan för @Blacksmithfarm (vart tog hon vägen förresten, trodde hon att hon blev lynchad?) och då trodde väl Q4e att hon var safe?
Var det din tanke förresten, att rädda Q4e med din röst? Hm?
Jag funderade på samma sak som @Snurrfian skriver, men precis som @LenaH skriver så hade inte q4 hunnit se hennes röst för då borde hon inte skriva som i det citerade. q4 skrev det 21.29, iofs går det ju ganska snabbt att skriva en röständring för att rädda sig själv sas. Så det är lite konstigt ändå...
Men det var inte @Mirtai som lyfte den tanken, det var @cirkus och @Snurrfian .Ja det kan man ju också tro, det tänkte jag inte ens på förrän nu när du påpekar det! Jag hade sett G_Os röst när jag började skriva min och jag tyckte faktiskt att Mirtais fundering kring om Bsf kunde vara Gollum lät trolig.
Ja iofs, det kan hon ju ha trott!
Ja jag tänkte ju också på henne som Gollum, men iom att q4 inte ändrade sin röst till bsf så funderade jag som snurrfian om att de kunde va ulvar båda 2.Ahhh, du tänker att bägge de ( bsf och q4) var i lyan tillsammans. Och att det var därflr som q4 inte räddade sig genom en röst på bsf? Fan. Ja så kan det förstås också vara. Jag tänkte att bsf la en extraröst på q4 för att rädda sig själv och se till att det blev lottning. Samtidigt så om de sitter i lyan varför just q4 det fanns väl fler som hon kunde lagt upp för lottning? och i så fall varför en kollega? För att ge sig själv ett alibi. Jag har inte tänkt på bsf som ulv, snarast som Gollum...
Och där kom nummer typ nio!
Själv tänker jag att @bollen__ och Q4e kan ha varit i lyan ihop.Ahhh, du tänker att bägge de ( bsf och q4) var i lyan tillsammans. Och att det var därflr som q4 inte räddade sig genom en röst på bsf? Fan. Ja så kan det förstås också vara. Jag tänkte att bsf la en extraröst på q4 för att rädda sig själv och se till att det blev lottning. Samtidigt så om de sitter i lyan varför just q4 det fanns väl fler som hon kunde lagt upp för lottning? och i så fall varför en kollega? För att ge sig själv ett alibi. Jag har inte tänkt på bsf som ulv, snarast som Gollum...
Fast som sagt, hon hade troligen inte hunnit se min röst.
Och jag funderar också på om det var uppgjort att @bollen__ skulle avgöra med rösten på Bsf.
Men du har världens sötaste kisse! Lägg in en bild på den!fan vad du är bråkig. Kan jag få dricka mitt vin och läsa saker och svara på dom även om jag är nummer 100. Dumma dej
Fast som sagt, hon hade troligen inte hunnit se min röst.
Och jag funderar också på om det var uppgjort att @bollen__ skulle avgöra med rösten på Bsf.
Ja det vet jag! Jag kom dock inte ihåg vilka det var exakt som gjort det när jag skrev min röst därför nämnde jag Mirtai som jag kom ihåg
Ja och då kontrar jag med att Q inte skulle behöva göra det om @bollen__ gjorde det istället?Ja det skrivwer ju klara redan i första raden i det du citerar och verkar resonera utifrån det(alltså att hon inte sett den)?
Vadå gjorde det i stället? Jag visste ju inte ens att q4 hade 2 röster så hur skulle jag ha kunnat rösta på någon för att hjälpa henne?Ja och då kontrar jag med att Q inte skulle behöva göra det om @bollen__ gjorde det istället?
Ja och då kontrar jag med att Q inte skulle behöva göra det om @bollen__ gjorde det istället?