Det vanligaste är ju att man glömmer att räkna sig själv...
Ja typ så.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det vanligaste är ju att man glömmer att räkna sig själv...
@Dentaku verkar mest vara intresserad av att dricka, så mycket annat har hon inte bidragit med än, och jag vore tacksam om du kunde låta bli så jag hade en vettig anledning att lägga en röst där...
Vi får nog ta det här i anmälningstråden, det är intressant men det blir nog lite mycket OT här..Öppet! Om det skedde dolt skulle ju ulvarna kunna gå ihop och rösta fram en ulv.
Jag försvarar väl inte GA?
Tvärtom tycker jag att de båda mycket väl kan vara onda?
Jag tyckte helt enkelt att BSF var den som drog upp disskussionen om en tredjedel ( 33%) kontra det jag skrev (30%)
Men du har rätt att glömmerallt var först att påpeka att man brukat prata om en tredjedel onda
men
Samtidigt kan jag tycka att det faktiskt är BSF som drar upp det hela
Men kanske är det bara jag som har svårt att tänka utanför min egen sfär?
BSF röstar på mig utifrån detta
och jag har varit lite hämndlysten i mina röstningar förut så ska tänka noga
Jag vill hitta en anledning för att rösta på någon!! Och nu hittade jag ju en på dig så det vore ju behändigt att få behålla den...Jag vet inte om det är vinet som förvirrar mig men VILL du hitta en anledning att rösta på mig?
Jag vill hitta en anledning för att rösta på någon!! Och nu hittade jag ju en på dig så det vore ju behändigt att få behålla den...
Ja du har helt rätt i vad du skriverHabina röstar på GA och du börjar ifrågasätta varför. Det i mina ögon är ett försvar. Visst, det kan ju bero på att du inte håller med, men i mina ögon försvarar du GA och vill lägga "skulden" på BSF istället. Jag vet inte vad jag ska göra av det. Nu är jag tyvärr lite rädd att jag vill sätta BSF åt det goda hållet eftersom hon och jag var tvillingar i förra leken jag var med i. Måste verkligen akta mig för att göra det misstaget.
När jag läser diskussionen är det GA som börjar fråga dig vad du menar med 30% när man brukar räkna med en tredjedel och BSF hakar på. Fast jag vet ju inte om det är viktigt...
intressant att du röstar på mig direkt
när jag egentligen svarat på Habinas funderingar kring hennes röst
Nu är det en ovanligt svår första DL
tycker jag iaf
Men ändå...
och så är det quarter4ever
den där 2:an ser
lite slarvig ut....?
Men du fick till det rätt i röstlistan iaf
Ok here we go
Denna person tycker jag har försökt lägga ut dimridåer hela tiden för att antingen förvirra eller klargöra.. ja jag vet inte vilket egentligen , dessutom i min värld så tyckte jag även personen precis bytte profilbild
Så
fio röstar på Blacksmithfarm
kan BSF vilja räkna bort Gollum?
Och vad betyder det i så fall?