Kampen om ringen - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä?

När folk röstar avlägger ju var och en en röst, och personen med flest röster åker ut (eller något annat, t.ex. blir borgmästare om det finns en sådan röstning med). Man kan ju iofs ha en omröstning i lyan om man inte kommer överens om käk, men det har jag aldrig varit med om.

Que? BLIR borgmästare?

Jag fattar att det är en felskrivning men jag tror att en förklaring skulle kunna sitta finfint så att särskilt vår nybörjare inte tror att en borgmästare kan BLI efter en röstning...

Que? BLIR borgmästare?

Jag fattar att det är en felskrivning men jag tror att en förklaring skulle kunna sitta finfint så att särskilt vår nybörjare inte tror att en borgmästare kan BLI efter en röstning...

Nej, det är ingen felskrivning. Vid några tillfällen har vi haft en röstning om vem som ska bli borgmästare. Jag skrev med det för annars skulle någon säkert påpeka att man kan rösta om andra saker än vem som ska lynchas.

Inser när jag läser om att det inte är Snurris jag håller med om "En ulv i taget". Det är ju Habina. Och ingen protesterar. :cautious::o:D
Jag hann ju inte innan du upptäckte det själv! :D

Ah, jag orkar inte riktigt fundera så riktigt än, jag har svårt att se mönster hos folk så här tidigt! :p

Kan jag inte bara utgå ifrån att @Snurrfian är ond? :angel:
Tänker du gå på det så tänker jag gå på att du alltid är ond till motsatsen är bevisad! :up:

Jodå det kan du :p

Fast jag får inte ondvibbar av henne - inte redan nu i allafall. Jag tycker att hon redan känts som om hon letar ondingar. Men bara en sån sak gör mig nervös.

Det är ju så sabla lätt att man trillar dit och tycker att någon verkar ond bara för att den funderar mycket om saker och ting. q4 är typisk sån och jag vill aldrig att hon ska åka tidigt för OM hon är god så gagnar hon alltid goda sidan med sitt vridande och vändande.
I ren desperation med få ledtrådar börjar jag ju tänka statistiskt... :angel:
Snurris borde inte vara ond den här leken för hon har varit ond i tre eller fyra lekar i följd nu. @quarter4ever har däremot väl inte varit ond sen sin första? :p

Och du själv, när var du ond senast? :D

Nej, det är ingen felskrivning. Vid några tillfällen har vi haft en röstning om vem som ska bli borgmästare. Jag skrev med det för annars skulle någon säkert påpeka att man kan rösta om andra saker än vem som ska lynchas.
Egentligen helt OT men hur gick det till egentligen? Hur röstar man då och fick ulvarna också rösta? Det här kanske borde finnas med i anmälningstråden istället. ;)

I ren desperation med få ledtrådar börjar jag ju tänka statistiskt... :angel:
Snurris borde inte vara ond den här leken för hon har varit ond i tre eller fyra lekar i följd nu. @quarter4ever har däremot väl inte varit ond sen sin första? :p

Och du själv, när var du ond senast? :D
hela inlägget känns mest som
"den som sa det-
va det!"
Men du har en poäng trots allt!

Jag har också svårt att hitta något denna gången men om man ska vara petig så den som egentligen säger att jag gjort ett räknefel om 1/3 kontra 30% först på min 30% antagande av onda så är det faktiskt @Blacksmithfarm

Glömerallts kommentar som iofs var först

"Vad bygger du de 30% på? :)

Vi brukar väl säga en tredjedel och det är väl i utgångspunkt när de onda vet om varandra. Och det är ju ganska vanligt med onda utanför lyan,vilket borde ge fler onda, så jag tänker att procenten borde ligga högre?"

så lite konstigt tycker jag att det är att du just hakar upp dig på glömmerallts svaromål, när det faktiskt är så att hon utvecklar blacksmithfarms svaromål på mitt reonemang?
Fortfarande så tycker jag det är lite hårklyverier att haka upp sig på att jag skrev ca 30% ( obsevera ca ) då jag de facto inte skrev 1/3 vilket jag tycker att det är konstigt att BSF direkt antar att jag menade?
Så för mig är BSF mycket mer misstänkt ur det hänseendet än glömmerallt just nu,
därmed inte sagt att inte båda är onda
De var väldigt snabba båda två att snappa upp detta, men jag uppfattar den som drivande i detta faktiskt är BSF.

Edit
La till glömmerallts första kommentar i inläggget med citattecken, kom inte med när jag postade första gången

Alltså, jag sitter och vrider och vänder på det här inlägget och det är något som skaver. Men jag kan inte sätta tummen på riktigt vad.

På vilket sätt menar du att BSF är drivande när det är GA som börjar ifrågasätta vad du menar med 30%? GA kan väl inte utveckla ett resonemang från BSF som BSF ännu inte framfört? Att du går ut och försvarar GA får mig att kasta ögonen på dig. Och GA. Å andra sidan, skulle du verkligen göra det om ni satt i lyan ihop?

Aha! Jag minns inte om jag spelat med en sån variant nångång.
(sabla jävla hål i huvet)

Det måste varit före min tid
aldrig varit med om

Nu är jag tillbaka efter 2 stall och lite fredagsmys. Men det är ju fortfarande inget konkret att ta på. :rage: Några har hakat upp sig på diskussionen om antal onda, kanske inte så konstigt eftersom det är den största inte OT-diskussionen. Jag hänger inte med riktigt på det här med q4 vs ga vs Bsf, men jag borde ha tid att gå tillbaka och läsa igenom den diskussionen och se om jag tycker någon av dem agerat skumt på något vis så det blir väl till att göra det nu.

Vi satt ju i lyan tillsammans då ;) Var ju massor med teorier om hur vi i lyan tänkt och ingen av dem stämde :p Kände bara att jag önskade att jag var så smart som alla de utanför lyan trodde! :angel:

Jaa precis! Jag fick en tillfällig blackout och mindes inte om vi ens varit i närheten av den tanken men det hade vi ju alltså inte. Hade ju varit gött om vi varit så smarta då som folk trodde :angel: Haha!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka