Fyllbult!!Jag kan bara tala för mig, men jag dricker vin och våndas över att jag inte har en aning om någonting.
misstänkt bara det
Lex @Hedinn
hm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fyllbult!!Jag kan bara tala för mig, men jag dricker vin och våndas över att jag inte har en aning om någonting.
Det säkraste är att du skickar ett PM till LL och frågar om du ska göra något till nattDL. NattDL handlar ju egentligen inte om röster utan om att skicka in de val som ska göras under natten.Så om jag är god så ska jag inte rösta men om jag är ond så ska jag rösta? Korrekt uppfattat?
Så om jag är god så ska jag inte rösta men om jag är ond så ska jag rösta? Korrekt uppfattat?
tack för att du uppmärksammade mig!Inser när jag läser om att det inte är Snurris jag håller med om "En ulv i taget". Det är ju Habina. Och ingen protesterar.
Ja det var väl så teorin var, sen hade väl inte lyan tänkt exakt så om jag kommer ihåg rätt. Men Snurris kanske hade tänkt så? Men jag är med på vilken lek du menar, det är för förra, för förra leken var ju Sherlock Holmes
men det kan man ju kalla en sorts röstning ändå?Ingen röstar till nattDL. Ulvarna skickar in käkval som de gemensamt kommer överens om. Goda specialroller skickar sina val.
Nä?men det kan man ju kalla en sorts röstning ändå?
Det beror på att du flyger under radarn...Inser när jag läser om att det inte är Snurris jag håller med om "En ulv i taget". Det är ju Habina. Och ingen protesterar.
@Niyama
vi menar ju egentligen samma
men jag ville formulera det så en
nykomling skulle fatta att det är så som
du skriver det.
Jag reagerar lite på detta, du har tydligt aviserat att du tycker det är viktigt att hålla koll på hur många onda det finns men du har inte ens testat att räkna efter? Vet du redan hur många som sitter i lyan?ok du är nog bättre på matte än mig
Men kan följa vad du tänker här
Ja Klara är väldigt anonymDet beror på att du flyger under radarn...
OkTror det är dumt att kalla det röstning eftersom det då låter som att vissa avlägger röster till LL vid nattDL.
Det beror på att du flyger under radarn...
Det är dag 1 och vi är rätt många. Svårt att skaffa sig grepp om alla då.Ja Klara är väldigt anonym
men hon är inte ensam
denna gången...
Det beror på att du flyger under radarn...
ehJag reagerar lite på detta, du har tydligt aviserat att du tycker det är viktigt att hålla koll på hur många onda det finns men du har inte ens testat att räkna efter? Vet du redan hur många som sitter i lyan?
Ja, förhoppningsvis stannar inte livet av helt för att leken startar!Och som några av oss konstaterat kan det ju finnas fler än ett skäl till det.