Kampen om ringen - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kommer få lägga min röst extremt snart då jag ska iväg och jobba... Faan jag hade tänkt att se hur alla andra röstade, men det känns som om alla kommer rassla in i sista minut och lägga sin röst. Nåja jag kommer ändå gå på min magkänsla.

Så om jag är god så ska jag inte rösta men om jag är ond så ska jag rösta? Korrekt uppfattat?
Det säkraste är att du skickar ett PM till LL och frågar om du ska göra något till nattDL. :) NattDL handlar ju egentligen inte om röster utan om att skicka in de val som ska göras under natten. :)

Inser när jag läser om att det inte är Snurris jag håller med om "En ulv i taget". Det är ju Habina. Och ingen protesterar. :cautious::o:D

Ja det var väl så teorin var, sen hade väl inte lyan tänkt exakt så om jag kommer ihåg rätt. Men Snurris kanske hade tänkt så? Men jag är med på vilken lek du menar, det är för förra, för förra leken var ju Sherlock Holmes :)

Vi satt ju i lyan tillsammans då ;) Var ju massor med teorier om hur vi i lyan tänkt och ingen av dem stämde :p Kände bara att jag önskade att jag var så smart som alla de utanför lyan trodde! :angel:

men det kan man ju kalla en sorts röstning ändå?
Nä?

När folk röstar avlägger ju var och en en röst, och personen med flest röster åker ut (eller något annat, t.ex. blir borgmästare om det finns en sådan röstning med). Man kan ju iofs ha en omröstning i lyan om man inte kommer överens om käk, men det har jag aldrig varit med om.

ok du är nog bättre på matte än mig
Men kan följa vad du tänker här
Jag reagerar lite på detta, du har tydligt aviserat att du tycker det är viktigt att hålla koll på hur många onda det finns men du har inte ens testat att räkna efter? Vet du redan hur många som sitter i lyan?

Jag reagerar lite på detta, du har tydligt aviserat att du tycker det är viktigt att hålla koll på hur många onda det finns men du har inte ens testat att räkna efter? Vet du redan hur många som sitter i lyan?
eh
jag är väl den enda som på riktigt räknat efter?!
se
inlägg 113
funkade inte att citera..
tillägg
Ja jag vill hålla koll!
både vad det gäller roller och i röstning!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka