Kampen om ringen - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vaknade med nackspärr idag och det har inte blivit bättre under dagen, har helt sjukt ont. Så jag kommer inte läsa igenom hela tråden, tror ändå inte det säger så mycket redan. Om någon har tabbat sig hoppas jag helt enkelt att någon annan uppfattar det.

Jag reagerar lite på detta, du har tydligt aviserat att du tycker det är viktigt att hålla koll på hur många onda det finns men du har inte ens testat att räkna efter? Vet du redan hur många som sitter i lyan?

jag har följt matematikdebatten från mitt håll och tycker den är rätt så ovidkommande rent generellt. I den här leken så har vi ju faktiskt inte bara dom onda att räkna utan även Gollum.

jag har följt matematikdebatten från mitt håll och tycker den är rätt så ovidkommande rent generellt. I den här leken så har vi ju faktiskt inte bara dom onda att räkna utan även Gollum.
Samma här, jag har tillräckligt att hålla reda på så här tidigt, därför reagerar jag när någon som tycker det är viktigt inte riktigt har räknat.

Ok here we go

Denna person tycker jag har försökt lägga ut dimridåer hela tiden för att antingen förvirra eller klargöra.. ja jag vet inte vilket egentligen , dessutom i min värld så tyckte jag även personen precis bytte profilbild :laugh:

fio röstar på Blacksmithfarm

Ah, jag orkar inte riktigt fundera så riktigt än, jag har svårt att se mönster hos folk så här tidigt! :p

Kan jag inte bara utgå ifrån att @Snurrfian är ond? :angel:

Jodå det kan du :p

Fast jag får inte ondvibbar av henne - inte redan nu i allafall. Jag tycker att hon redan känts som om hon letar ondingar. Men bara en sån sak gör mig nervös.

Det är ju så sabla lätt att man trillar dit och tycker att någon verkar ond bara för att den funderar mycket om saker och ting. q4 är typisk sån och jag vill aldrig att hon ska åka tidigt för OM hon är god så gagnar hon alltid goda sidan med sitt vridande och vändande.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka