Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag reagerar lite på detta, du har tydligt aviserat att du tycker det är viktigt att hålla koll på hur många onda det finns men du har inte ens testat att räkna efter? Vet du redan hur många som sitter i lyan?
Samma här, jag har tillräckligt att hålla reda på så här tidigt, därför reagerar jag när någon som tycker det är viktigt inte riktigt har räknat.jag har följt matematikdebatten från mitt håll och tycker den är rätt så ovidkommande rent generellt. I den här leken så har vi ju faktiskt inte bara dom onda att räkna utan även Gollum.
Ja, förhoppningsvis stannar inte livet av helt för att leken startar!
Ja men senare så skrev du att fler än 5 ulvar osv och det var det @Klara reagerade på och jag också.eh
jag är väl den enda som på riktigt räknat efter?!
se
inlägg 113
funkade inte att citera..
tillägg
Ja jag vill hålla koll!
både vad det gäller roller och i röstning!
Ah, jag orkar inte riktigt fundera så riktigt än, jag har svårt att se mönster hos folk så här tidigt!Ha ha, alltså jag tänkte mer lekmässigt.
Samma här, jag har tillräckligt att hålla reda på så här tidigt, därför reagerar jag när någon som tycker det är viktigt inte riktigt har räknat.
en släng av min paranoiaJa men senare så skrev du att fler än 5 ulvar osv och det var det @Klara reagerade på och jag också.
+ @Dentaku + @quarter4ever och säkert en hel drös andra: Siktar ni på delfintrofén eller?!?Jäla vad svårt jag hade att fatta den meningen. kan det vara att ett glas rött har blivit en halv flaska?
Är det allt jag behöver göra nu .. svara snabbt för jag måste till jobbet om fem minuter
TypAh, jag orkar inte riktigt fundera så riktigt än, jag har svårt att se mönster hos folk så här tidigt!
Kan jag inte bara utgå ifrån att @Snurrfian är ond?
Åååååh vad du är duktig!Är det allt jag behöver göra nu .. svara snabbt för jag måste till jobbet om fem minuter
Ja, nu har du röstat med en fetmarkerad röst och motivering i inlägget så nu är det bara att vänat och se.Är det allt jag behöver göra nu .. svara snabbt för jag måste till jobbet om fem minuter
Ah, jag orkar inte riktigt fundera så riktigt än, jag har svårt att se mönster hos folk så här tidigt!
Kan jag inte bara utgå ifrån att @Snurrfian är ond?
Åååååh vad du är duktig!
Lät du bli att rösta på mig för att jag fixade en ny tråd åt dig?
nänä+ @Dentaku + @quarter4ever och säkert en hel drös andra: Siktar ni på delfintrofén eller?!?
Är det allt jag behöver göra nu .. svara snabbt för jag måste till jobbet om fem minuter
Jag hoppas att ni alla är medvetna om att fio börjat spela bara för att få rösta på mig?Haha kan du ju inbilla dig