Kampen om ringen - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det farliga med en sån här stor lek är att åtminstone jag har svårt att hålla rätt på alla... Men just nu kan jag inte säga att jag tycker att någon sticker ut något ovanligt.
@quarter4ever skriver på, precis som vanligt, jag får alltid skum känsla precis som vanligt men om jag ska gå på @LenaH statistikteori så borde Q4E vara ond, men statistiken ljuger rätt ofta...
@cirkus funderar precis som vanligt och en massa andra är precis som vanligt, dvs helt omöjligt att veta var de står...

Jag ska ut och kvällsfixa stallet, tveksamt om jag hinner in innan DL.
Har egentligen ingenting misstänkt att gå på, men...

Jag vet att det kan finnas många orsaker att ligga lågt för såväl goda som onda roller (och de som är varken eller?). Även RL kan spela in, men att en halvtimme innan DL bara ha skrivit 2 inlägg gör det extremt svårt för andra spelare att överhuvudtaget bilda sig en uppfattning om personen ifråga.

Det känns ändå bättre för mig att rösta på en som skrivit så lite att jag inte kan bilda mig en uppfattning alls, än att rösta på någon som varit aktiv men som inte skrivit något som fått mig att misstänka denne.

Därför:

Idahoe röstar på Artline

I ren desperation med få ledtrådar börjar jag ju tänka statistiskt... :angel:
Snurris borde inte vara ond den här leken för hon har varit ond i tre eller fyra lekar i följd nu. @quarter4ever har däremot väl inte varit ond sen sin första? :p

Och du själv, när var du ond senast? :D
Innebär det att även bollen (och Mirtai?) är goda? Hade varit enklare i sådan falll :D

Alltså, jag sitter och vrider och vänder på det här inlägget och det är något som skaver. Men jag kan inte sätta tummen på riktigt vad.

På vilket sätt menar du att BSF är drivande när det är GA som börjar ifrågasätta vad du menar med 30%? GA kan väl inte utveckla ett resonemang från BSF som BSF ännu inte framfört? Att du går ut och försvarar GA får mig att kasta ögonen på dig. Och GA. Å andra sidan, skulle du verkligen göra det om ni satt i lyan ihop?
Jag försvarar väl inte GA?
Tvärtom tycker jag att de båda mycket väl kan vara onda?
Jag tyckte helt enkelt att BSF var den som drog upp disskussionen om en tredjedel ( 33%) kontra det jag skrev (30%)
Men du har rätt att glömmerallt var först att påpeka att man brukat prata om en tredjedel onda
men
Samtidigt kan jag tycka att det faktiskt är BSF som drar upp det hela
Men kanske är det bara jag som har svårt att tänka utanför min egen sfär?
BSF röstar på mig utifrån detta
och jag har varit lite hämndlysten i mina röstningar förut så ska tänka noga

@Dentaku verkar mest vara intresserad av att dricka, så mycket annat har hon inte bidragit med än, och jag vore tacksam om du kunde låta bli så jag hade en vettig anledning att lägga en röst där... ;)

Egentligen helt OT men hur gick det till egentligen? Hur röstar man då och fick ulvarna också rösta? Det här kanske borde finnas med i anmälningstråden istället. ;)

Till första DL röstar man dels på den som ska åka ut och dels på den man tycker ska vara BM. Och givetvis röstar ulvarna också.

Jag försvarar väl inte GA?
Tvärtom tycker jag att de båda mycket väl kan vara onda?
Jag tyckte helt enkelt att BSF var den som drog upp disskussionen om en tredjedel ( 33%) kontra det jag skrev (30%)
Men du har rätt att glömmerallt var först att påpeka att man brukat prata om en tredjedel onda
men
Samtidigt kan jag tycka att det faktiskt är BSF som drar upp det hela
Men kanske är det bara jag som har svårt att tänka utanför min egen sfär?
BSF röstar på mig utifrån detta
och jag har varit lite hämndlysten i mina röstningar förut så ska tänka noga

kan BSF vilja räkna bort Gollum?

Och vad betyder det i så fall?

Till första DL röstar man dels på den som ska åka ut och dels på den man tycker ska vara BM. Och givetvis röstar ulvarna också.
Dold röstning eller öppet i tråden? Visste alla vem som blev BM? Och det kunde alltså bli en ulv? Gah jag har inte tid med OT just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • WE-tråden
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka