Jag har också svårt att hitta något denna gången men om man ska vara petig så den som egentligen säger att jag jort ett räknefel om 1/3 kontra 30% först på min 30% antagande av onda så är det faktiskt
@Blacksmithfarm
Glömerallts kommentar som iofs var först
"Vad bygger du de 30% på?
Vi brukar väl säga en tredjedel och det är väl i utgångspunkt när de onda vet om varandra. Och det är ju ganska vanligt med onda utanför lyan,vilket borde ge fler onda, så jag tänker att procenten borde ligga högre?"
så lite konstigt tycker jag att det är att du just hakar upp dig på glömmerallts svaromål, när det faktiskt är så att hon utvecklar blacksmithfarms svaromål på mitt reonemang?
Fortfarande så tycker jag det är lite hårklyverier att haka upp sig på att jag skrev ca 30% ( obsevera ca ) då jag de facto inte skrev 1/3 vilket jag tycker att det är konstigt att BSF direkt antar att jag menade?
Så för mig är BSF mycket mer misstänkt ur det hänseendet än glömmerallt just nu,
därmed inte sagt att inte båda är onda
De var väldigt snabba båda två att snappa upp detta, men jag uppfattar den som drivande i detta faktiskt är BSF.
Edit
La till glömmerallts första kommentar i inläggget med citattecken, kom inte med när jag postade första gången