Kampen om ringen - Moria edition

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker att jag var ungeför HUR tydlig som helst när jag fullkomligt skrek efter Frodo och hennes röst på samma som igår och så bara HÄNDER det INTE.
Hade det kommit EN röst på Klara från nån av dom som röstade på henne igår hade jag ändrat min röst direkt till henne.

Skrik funkar nog inte på mig ;)

Du kanske ska tänka att någon annan än Klara kan vara ringbäraren?

Lägger till: tror det blir farligt att bara låsa fast sig vid röstningen.

Du kanske ska tänka att någon annan än Klara kan vara ringbäraren?

Jag kan tänka det - men då borde Frodo röstat på den redan igår. Jag fattar liksom inte varför Frodo spelat så extremt underligt. Det fanns ju ingen trolleriröst eller så. Allt var bara helt stright forward och redan igår så konstaterades det ju att nu vet Frodo om var ringen är. Jag trodde ju du var Frodo då. Men när bollen__ åkte så måste det ju varit nån annan, antaligen nån som röstat på Klara. Eller Klara själv.

Jag gillar inte att bli lurad och framförallt inte av egna sidan

Slutsats för ikväll då:
Vi får hoppas att Gandalf lyckas med skyddet (om det finns kvar) för om inte ringbäraren var i lyan innan så är hon det definitivt efter nattDL och då måste vi vara fyra goda kvar för att ha en chans med tanke på extrarösten som ringen har.

Annars är det Game Over imorgon.

Jag kan tänka det - men då borde Frodo röstat på den redan igår. Jag fattar liksom inte varför Frodo spelat så extremt underligt. Det fanns ju ingen trolleriröst eller så. Allt var bara helt stright forward och redan igår så konstaterades det ju att nu vet Frodo om var ringen är. Jag trodde ju du var Frodo då. Men när bollen__ åkte så måste det ju varit nån annan, antaligen nån som röstat på Klara. Eller Klara själv.

Jag gillar inte att bli lurad och framförallt inte av egna sidan
Det är en lek, glöm inte det. :)

En annan tanke.

Är vi säkra på att det är tre onda kvar?
Var det 6 från början vilket känns hyffsat mastigt med 16 deltagare och ingen ängel, en siare som har endast 2 sior och den kraftfulla ringen hos onda från början? En orckung som har utslagröst om inte gandalfs röst trumfar den.

Om det bara är två, vilka är det i så fall? Kan vi lita på Vivas testamente? Har hon siat Sedna?

En annan tanke.

Är vi säkra på att det är tre onda kvar?
Var det 6 från början vilket känns hyffsat mastigt med 16 deltagare och ingen ängel, en siare som har endast 2 sior och den kraftfulla ringen hos onda från början? En orckung som har utslagröst om inte gandalfs röst trumfar den.

Om det bara är två, vilka är det i så fall? Kan vi lita på Vivas testamente? Har hon siat Sedna?

Vi kan inte lita på Vivas testamente - det kan ju vara så att mindtwistern har twistat Viva med ett annat offer än tilltänkta Sedna. Och hon har fått svaret ulv ifall det var en ulv som var offret. Just sayin....

Vi kan inte lita på Vivas testamente - det kan ju vara så att mindtwistern har twistat Viva med ett annat offer än tilltänkta Sedna. Och hon har fått svaret ulv ifall det var en ulv som var offret. Just sayin....
Jag tror ju fortfarande mest på Snurrfian och Klara som onda om det bara är två kvar, men vi får ju även ha i åtanke att det var två utanför lyan i början gällande fördelningen. Dagens röst från Sedna tycker jag ju dock inte talar till hennes fördel.

Dagens röst från Sedna tycker jag ju dock inte talar till hennes fördel.

Jag trodde att Viva kunde vara frodo i och med att frodo inte tycktes ha lagt någon röst på ringbäraren i dl4. För om frodo röstat på ringbäraren i dl4 tänkte jag att frodo rimligtvis röstar på ringbäraren i dl5 också, men ingen stod fast vid klara :confused: så då tänkte jag att viva röstade ju sent i dl4 och kunde vara frodo, hon kanske inte visste hur hon skulle lägga fram teorier om ringbäraren i det läget eller rädd för att bli käk. Så jag väntade på att se vivas tankar men då teoriar hon om mig :confused: och då kändes klara som den enda rimliga frodo. Är det så konstigt eller??

Och vivas röst på mig :confused: hon måste ju ha hakat upp sig på mig för att jag frågat efter fler tankar från henne, möjligtvis mindtwistad av en sia, men jag är inte ond så hon har fel!

Och LenaH som jag hållt åt det godare hållet biter sig fast vid mig. Det får mig att tro att om det är tre ulvar kvar är LenaH den tredje. Hennes byte av röst i gårdagens lynch tycker jag inte talar till hennes fördel.

Och vivas röst på mig :confused: hon måste ju ha hakat upp sig på mig för att jag frågat efter fler tankar från henne, möjligtvis mindtwistad av en sia, men jag är inte ond så hon har fel!

Och LenaH som jag hållt åt det godare hållet biter sig fast vid mig. Det får mig att tro att om det är tre ulvar kvar är LenaH den tredje. Hennes byte av röst i gårdagens lynch tycker jag inte talar till hennes fördel.
Vilka tror du är de två första då?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka