avd "om inte OM hade varit så hade kärringa skjutit björnen "*
förlåt om jag har dålig humor-![]()
jag trodde ju vi var vänner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
avd "om inte OM hade varit så hade kärringa skjutit björnen "*
förlåt om jag har dålig humor-![]()
jag trodde ju vi var vänner![]()
Var fick ni reda på det???Aha, vi fick veta att vår spioninfo skulle bli reducerad pga det istället.
Då är det klarlagt en gång för alla att LL är ond![]()
![]()
nu vet jag inte men jag fattade ditt inlägg (efter Niyamas uppmaning om att man borde få veta kompensationen för de onda pga tvillingarna redan visst om varandra) som precis så som cirkus trodde:Var fick ni reda på det???
Lyan kommer att få kompensationen i den mängd sior jag uppskattar Pippin kan tänkas att offrat för att leta efter Merry.
Lyan kommer att få kompensationen i den mängd sior jag uppskattar Pippin kan tänkas att offrat för att leta efter Merry.
Här tolkade jag det som att spioninfon skulle bli reducerad för tvillingarna inte att ulvarna skulle få spioninfo![]()
fast ni borde ju vetat om det var så, för ni (Niyama) borde ju fått spioninfo , eller var den bara en rad tex?( eller inte- och då förstår jag tolkningen?)Här tolkade jag det som att spioninfon skulle bli reducerad för tvillingarna inte att ulvarna skulle få spioninfo![]()
Ni? Jag fattade hur det varfast ni borde ju vetat om det var så, för ni (Niyama) borde ju fått spioninfo , eller var den bara en rad tex?( eller inte- och då förstår jag tolkningen?)
ni skulle få mellan 1-3 rader men max en tredjedel av den totala infon om jag kommer ihåg rätt?Ni? Jag fattade hur det var
Sen fick vi ju ganska lite spioninfo men jag var väl bara spionlärling (tror jag?). En rad var iaf vem ulvarna käkade, och det stod ju i tråden. Jag brukar inte räkna in sånt i spioninfon som ändå alla vet.
Spionlärling-Pippin– får 1-3 spionrader (Max 1/3 av de totala avrundat uppåt - en lottad resten utvalda)
ni skulle få mellan 1-3 rader men max en tredjedel av den totala infon om jag kommer ihåg rätt?
kollade och så här stod det i rollbeskrivningen:
Ni? Jag fattade hur det var
Sen fick vi ju ganska lite spioninfo men jag var väl bara spionlärling (tror jag?). En rad var iaf vem ulvarna käkade, och det stod ju i tråden. Jag brukar inte räkna in sånt i spioninfon som ändå alla vet.
alltså jag tänkte att ni kanske bara fick en rad eller noll första gången? och det var därför cirkus gjorde antagandet att det var era rader som begränsats?
Vi fick också en rad om vem ulvarna käkat...![]()
![]()
alltså jag tänkte att ni kanske bara fick en rad eller noll första gången? och det var därför cirkus gjorde antagandet att det var era rader som begränsats?
Egentligen spelar det ingen roll, det gick ju bra ändå, vi goda vann ju![]()