mäh!!!!!!jag lovar att jag kommer hålla dig som superduperdunderond ända till motsatsen bevisats i nya leken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
mäh!!!!!!jag lovar att jag kommer hålla dig som superduperdunderond ända till motsatsen bevisats i nya leken
precis!! jag HELgarderar mig!!!Du hade typ 7 olika som tvilling under lekens gång. Om du inte missar lika mycket som @Snurrfian så borde någon vara rätt
eh vadå, det var väl .... typ.. minst hälften jag INTE trodde var tvillingarDu hade typ 7 olika som tvilling under lekens gång. Om du inte missar lika mycket som @Snurrfian så borde någon vara rätt
jag var ju den enda som tog upp alibiröster från onda utanför lyanDet var ju kanske inte så konstigt men sen när du hade åkt, det brukar ju alltid bli en diskussion om den en lynchad ulv har röstat på? Visserligen lite i onödan tycker jag, liksom det kan vara en god och det kan vara en ond. Men med tanke på min inställning till alibiröster trodde jag att det skulle dras upp men icke.
konstigt ....Det var ju ingen som hakade på mig där... :hrmpf:
men jag har ju introducerat @ondärbaraförnamnetjag lovar att jag kommer hålla dig som superduperdunderond ända till motsatsen bevisats i nya leken
Det var just det att cirkus var säker på att nazgulen fick fortsätta luras och att du sa att du hade frågat LL...
Nu var ju du den rätta tvillingen att bli av med, så då kunde vi låta cirkus vara
Och det, cirkus kommentar att det var "fel" tvilling som åkte, bekräftade min teori om att ni var tvillingar...
tom jag kan svara på det! sånt säger bara den tvilling som sörjerMen jag fattar inte varför du kopplade då - jag hade lika gärna kunnat säga det som vilken annan roll som helst - det var ju FEL tvilling som rök
jag var ju den enda som tog upp alibiröster från onda utanför lyan
eh
jag menar från de som varit utanför lyan och numera ingår i den
GAHHH( promise myself ... ) ALDRIG MER SPELA UNDER FÖLVAKA!
och defintivt inte under en veckas vaka utan mer sömn än typ 3-4 tim osammanhängande senaste dygnet
sedan är det ju så kul så vetekatten om jag kan låta bli
tom jag kan svara på det! sånt säger bara den tvilling som sörjer
Nä nu är det klart för iår , om inget kommer påramlandes mig så här i sista minutenHar du nåt föl kvar att vaka på?
jag har en som ska komma runt 1/7 så då lär jag vara potatismos i skallen
näja men det var HUR du sa detMäääh, jag hade lätt kunnat säga det annars också.
vi kan vara grönsaker tillsammans om du vill ha hjälp med kamerövervakning etc?Har du nåt föl kvar att vaka på?
jag har en som ska komma runt 1/7 så då lär jag vara potatismos i skallen
vi kan vara grönsaker tillsammans om du vill ha hjälp med kamerövervakning etc?
HahaTyvärr så har de ett så jäkla avancerat system att man måste konfigurera en app på något hokuspokus specialvis för att få kameran till mobilen - annars hade det varit guld.
Knappast, sånt säger folk jämttom jag kan svara på det! sånt säger bara den tvilling som sörjer
Det är möjligt , men jag som novis har inte fattat detKnappast, sånt säger folk jämt
Om inte om hade vart så hade käringa stångat tjurn'Haha
OM inte leken var slut så skulle jag misstänka dig stenhårt för denna mycket luddiga förklaringen
priceless!
avd "om inte OM hade varit så hade kärringa skjutit björnen "*
förlåt om jag har dålig humor-
*men erbjudandet stå kvar*
hm är det du som är tjurenOm inte om hade vart så hade käringa stångat tjurn'
Har jag fått lära mig